Gå til innhold

Sverige advarer svenskene mot København!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det overrasker meg ikke. Jeg skrev jo at jeg er sikker på at det smeller i skandinavia før eller siden

Det er jeg også overbevist om, men mener også at vi ikke må la være å reise eller bli for redde.. Bedre og være litt mer årvåkne enn vi pleier og være:-)

Dattera mi skal på Norway Cup og jeg har hatt en liten prat med henne om nettop dette, "se litt mer enn du pleier og gjøre"!!

Man vet jo aldri, men for all del så skal vi delta:-)

Gjest sommerfugler
Skrevet

Det er jeg også overbevist om, men mener også at vi ikke må la være å reise eller bli for redde.. Bedre og være litt mer årvåkne enn vi pleier og være:-)

Dattera mi skal på Norway Cup og jeg har hatt en liten prat med henne om nettop dette, "se litt mer enn du pleier og gjøre"!!

Man vet jo aldri, men for all del så skal vi delta:-)

enig med det. Vi kan ikke sitte og isolere oss hjemme

Gjest sommerfugler
Skrevet

Nicket Sør har vært registrert her siden ca 1998.

Svar heller på spørsmålet.

nei, jeg har ikke protestert, og jeg skjønner ikke hvorfor det spørsmålet kom inn her i det hele tatt!!

Skrevet

nei, jeg har ikke protestert, og jeg skjønner ikke hvorfor det spørsmålet kom inn her i det hele tatt!!

Fordi at "de bomber oss" er vel en forutsigbar konsekvens av at "vi bomber dem"?

Gjest sommerfugler
Skrevet

Fordi at "de bomber oss" er vel en forutsigbar konsekvens av at "vi bomber dem"?

herregud! har du drukket?

Jeg er ikke her inne for å krangle!

La oss slutte av med en gang. Gidder ikke dette.

Gjest sommerfugler
Skrevet

herregud! har du drukket?

Jeg er ikke her inne for å krangle!

La oss slutte av med en gang. Gidder ikke dette.

jeg vet ikke om jeg misforstår deg.

Skrevet

En vet aldri, klart det.

Samtidig vet en heller aldri om en kommer ut for en ulykke når en kjører på jobb...

En kan bare ikke begynne å tenke sånn, det er for ødeleggende for livet.

Men litt forsiktig kan en jo være, og ikke akkurat bosette seg på jernbanestasjonen f eks, som Osiris sier.

helt enig med deg amber sun:-) hold øynene litt mer åpne enn ellers, men ikke la seg skremme...

Gjest Morsk
Skrevet

hva er det med deg? Om jeg har protestert?

Er det trollet som er på ferde?

He he. du må være rimelig fersk her:-)

Troll? Ja det er vel bare forbokstaven. Sjefen for dem alle må man vel kunne si.

petter smart
Skrevet

Norge har kun deltatt militært i Afghanistan (det er ikke-stridende personell i Irak).

Ingen afghanere eller afghanske grupper truer i praksis Norge. Det er ikke personer herfra som sprenger bomber i London, Egypt osv. heller.

Det er pakistanere, somaliere, saudi-arabere osv. Har vi noengang gjort dem noe?

Skrevet

Norge har kun deltatt militært i Afghanistan (det er ikke-stridende personell i Irak).

Ingen afghanere eller afghanske grupper truer i praksis Norge. Det er ikke personer herfra som sprenger bomber i London, Egypt osv. heller.

Det er pakistanere, somaliere, saudi-arabere osv. Har vi noengang gjort dem noe?

Hei,

De skiller nok ikke mellom stridende og ikke stridende personell.

Norge er i allianse med USA/UK. Afghanistan og Pakistan er naboland, og det er millioner av afghanske flyktninger i Pakistan.

Med vennlig hilsen

Skrevet

husker du for 1/2 - 1 år siden? Da viste de på nyhetene en muslimsk leder som oppfordret muslimer til å starte hellig krig mot usa, frankrike, england og NORGE (+ noen til som jeg ikke husker). Norge har vært med på å gi støtte til krigen i Irak, derfor oppfordet de til krig mot oss.

Har du dessuten ikke fått med deg at danmark og frankrike er de neste som har fått trusler?

Det er blitt avverget flere hendelser i vår nærhet som media aldri får snusen i -og bra er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...