Gå til innhold

Hvorfor hører jeg på kvinner når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vasker huset?

Når jeg skal vaske, rydde etc. hører jeg alltid på musikk og oftest kvinner. Har det noe med at moren min alltid maste på at jeg skulle rydde?

Gjest lurulf
Skrevet

Har du lest for mye Freud, nå?

Du liker vel ganske enkelt kvinnene som synger, værre er det ikke...

Skrevet

Har du lest for mye Freud, nå?

Du liker vel ganske enkelt kvinnene som synger, værre er det ikke...

Jeg har ikke lest noe særlig Freud i det hele tatt, men jeg følte det litt lite feministisk å spille kvinner når jeg skal gjøre noe jeg hater ;)

Gjest lurulf
Skrevet

Jeg har ikke lest noe særlig Freud i det hele tatt, men jeg følte det litt lite feministisk å spille kvinner når jeg skal gjøre noe jeg hater ;)

*LOL*

Når jeg skal vaske kjøkkenet setter jeg også på musikk, men det er for å gjøre det mer lystbetont!

Jeg hører gjerne på Jørn Hoel, men faren min har ikke mast spesielt på meg for å få meg til å rydde, da!

Har du forresten sett den tråden på Åpent der en skal plukke ut noen dolere og invitere dem på grillmat? Du er en av mine gjester :)

Skrevet

*LOL*

Når jeg skal vaske kjøkkenet setter jeg også på musikk, men det er for å gjøre det mer lystbetont!

Jeg hører gjerne på Jørn Hoel, men faren min har ikke mast spesielt på meg for å få meg til å rydde, da!

Har du forresten sett den tråden på Åpent der en skal plukke ut noen dolere og invitere dem på grillmat? Du er en av mine gjester :)

Hey! Nei, den har har jeg ikke sett, og tusen takk det var meget hyggelig!

*løper å sjekker*

Skrevet

*LOL*

sender du meg en link eller? finner ikke tråden :(

Skrevet

Bra du sa fra, for jeg visste heller ikke at jeg var invitert, lurulf. :)

Det var en bra gjeng både du og Velouria hadde valgt ut *s*

Jeg syns det var vanskelig å velge bare fire stykker...

Gjest lurulf
Skrevet

Bra du sa fra, for jeg visste heller ikke at jeg var invitert, lurulf. :)

Det var en bra gjeng både du og Velouria hadde valgt ut *s*

Jeg syns det var vanskelig å velge bare fire stykker...

ja, det er vanskelig å begrense seg, mange hyggelige personer her på dol :)

Skrevet

jeg hører på menn...

og det er klart mor har skylda, sånn er det vel alltid????

Skrevet

Hm, jeg pleier å høre på techno og dance og sånn, jeg. :) På full guff, da er det kjempegøy å gjøre rent! Spiller ingen rolle om det er menn eller kvinner som synger, er ikke alltid de synger heller forresten.

Når jeg tenker meg om, så er det også helst menn jeg hører på hvis jeg hører noe annet enn dance osv.

:)

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg hører ote på musikk når jeg vasker og støvsuger(bruker trådløse hodetelefoner). Men har aldri hatt en mor som har mast angående rydding.

Har du kvinner i boligen din når du gjør rent? :o)

Skrevet

Huff og huff, hva man går glipp av på ferie i RL.....

Dessuten har jeg lagt igjen iplanetdingsen min hos mormor, så jeg får ikke lest mailen min. Eller sendt. Hrmpff....

Gjest lurulf
Skrevet

Huff og huff, hva man går glipp av på ferie i RL.....

Dessuten har jeg lagt igjen iplanetdingsen min hos mormor, så jeg får ikke lest mailen min. Eller sendt. Hrmpff....

Aha. Jeg lurte på om bildene jeg sendte deg hadde skremt deg fra å svare...

Skrevet

Aha. Jeg lurte på om bildene jeg sendte deg hadde skremt deg fra å svare...

*sukk*

I morgen, i morgen...

*gremmes*

Gjest lurulf
Skrevet

*sukk*

I morgen, i morgen...

*gremmes*

OK. Men siden du ikke har lesetilgang venter jeg med å sende bilde-pulje nr to til i morgen...

Skrevet

OK. Men siden du ikke har lesetilgang venter jeg med å sende bilde-pulje nr to til i morgen...

*henter mine bilder fra kameraet*

Gjest lurulf
Skrevet

*henter mine bilder fra kameraet*

Gleder meg :)

Skrevet

Gleder meg :)

Når har jeg via omveier sendt deg en mail allikevel :)

Gjest lurulf
Skrevet

Når har jeg via omveier sendt deg en mail allikevel :)

Flott! Får du mailen om jeg svarer på den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...