amber sun Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 For nå bestilte jeg den (etter supre anbefalingssitater fra boka, som en kom med her på dol). I tillegg bestilte jeg L og Naiv Super, da jeg til min forskrekkelse fant ut at jeg ikke hadde dem i bokhylla! *iik* Så nå har jeg noe å kose meg med utover høsten *gleder meg* 0 Siter
muriel Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Gled deg du! Et lite stykke ut i boka bruker han en hel side på å irritere seg over teletubbies, lokomotivet Thomas og Byggmester Bob ) 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Gled deg du! Et lite stykke ut i boka bruker han en hel side på å irritere seg over teletubbies, lokomotivet Thomas og Byggmester Bob ) Kult!! Jeg har så utrolig sansen for bøkene til Erlend Loe. Det er skrivestilen, og de utrolig treffende kommentarene. Det er bare så konge, og jeg husker at jeg satt og smålo og bare _måtte_ lese enkelte ting høyt for noen da jeg leste L og Naiv Super for noen år siden. Den Finland-boken likte jeg ikke, den var så kjedelig at jeg ikke gadd å lese noe særlig av den. Men Tatt av kvinnen var ganske bra, skjønt ikke like bra som de to første. 0 Siter
muriel Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Kult!! Jeg har så utrolig sansen for bøkene til Erlend Loe. Det er skrivestilen, og de utrolig treffende kommentarene. Det er bare så konge, og jeg husker at jeg satt og smålo og bare _måtte_ lese enkelte ting høyt for noen da jeg leste L og Naiv Super for noen år siden. Den Finland-boken likte jeg ikke, den var så kjedelig at jeg ikke gadd å lese noe særlig av den. Men Tatt av kvinnen var ganske bra, skjønt ikke like bra som de to første. Fakta om Finland har jeg ikke lest. Den første jeg leste, vat "L", og dermed var det gjort! *liker Loe* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Kanskje jeg skal kjøpe meg den jeg også. Leser mye, og er det blitt anbefalt på Dol, da må det vel være bra :-) Har du en link til boka? Hvis jeg spør pent *smile fint* 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Kanskje jeg skal kjøpe meg den jeg også. Leser mye, og er det blitt anbefalt på Dol, da må det vel være bra :-) Har du en link til boka? Hvis jeg spør pent *smile fint* http://www.bokkilden.no/SearchResults.aspx?ftsearch=Doppler&filtertype=1 Loe er konge! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 http://www.bokkilden.no/SearchResults.aspx?ftsearch=Doppler&filtertype=1 Loe er konge! Takker! Tror jeg skal bestille den, og ett par til når jeg først er i gang. Når jeg tenkte meg om kunne jeg ha funnet frem boka selv, sorry, er sløv og trøtt i kveld, men du var snill som gjorde det for meg :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Takker! Tror jeg skal bestille den, og ett par til når jeg først er i gang. Når jeg tenkte meg om kunne jeg ha funnet frem boka selv, sorry, er sløv og trøtt i kveld, men du var snill som gjorde det for meg :-) Jeg er snill som dagen er lang, jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Gled deg du! Et lite stykke ut i boka bruker han en hel side på å irritere seg over teletubbies, lokomotivet Thomas og Byggmester Bob ) "Et lite stykke ut i boka bruker han en hel side på å irritere seg over teletubbies, lokomotivet Thomas og Byggmester Bob" Bare én side? Jeg kunne sikkert skrevet en hel bok med rallende irritasjoner over slikt :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.