villee Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Går Top Model noen gang i reprise? Glemte se det igår.. Og på søndag går episodene fra forrige runde. Noen som vet? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Ser ikke ut som om det går i reprise i denne omgang nei:( Jeg gikk og glipp av det siden noen har tatt kabeltvn, og jeg er hekta, selv om jeg vet hvem som vinner*s* 0 Siter
villee Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Ser ikke ut som om det går i reprise i denne omgang nei:( Jeg gikk og glipp av det siden noen har tatt kabeltvn, og jeg er hekta, selv om jeg vet hvem som vinner*s* Jeg håper Kahlen eller Naima vinner. Har mest trua på Naima pga hu har attitude og spesielt ansikt. Mens Kahlen er så nydelig og virker så ydmyk og søt! Forrige runde tippa jeg på Eva for hu var mest attitude, så hvis det er det det går på vinner Naima 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg håper Kahlen eller Naima vinner. Har mest trua på Naima pga hu har attitude og spesielt ansikt. Mens Kahlen er så nydelig og virker så ydmyk og søt! Forrige runde tippa jeg på Eva for hu var mest attitude, så hvis det er det det går på vinner Naima Skal ikke si hvem som vinner jeg *plystre* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.