Gjest spurt før,men gjør det igjen Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg skal få meg en ny hobby/interesse å holde på med. Helst noe sosialt. Skal utvide nettverket, en del av å at jeg skal ut av isolering som har pågått lenge. Hva kan man finne på? Finnes det oversikt over ulike aktiviteter som finnes? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Bydelskontoret pleier å ha oversikt over aktiviteter i bydelen, det samme har nærmeste bibliotek. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Magedans! Det er gøy, sosialt og man får trening som er morsom 0 Siter
Flyberta Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Sangkor anbefales varmt! Golf er heller ikke dumt. 0 Siter
Hekta Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Frivillig arbeid Alltid noen som trenger hjelp, f.eks dyrebeskyttelsen 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Revy er artig! Hvordan finner man folk som driver med revy som vil ha med noen som bare dukker opp? Har alltid hatt en skuespiller i magen, eller komiker.... Ellers, til deg som lurte: Bor du i by? I Oslo og andre større byen fins det masse oversikter over aktiviteter, og masse foreninger. Bor du på mindre steder er det lett å få oversikt, de har vel kor og korps og velforeninger og kanskje noen mer spesielle ting som en eller annen ildsjel har startet. Følg med i lokalpressen, og vær åpen for nye impulser. Er du veldig sjenert, kan et kurs kanskje passe til å begynne med, men det er ikke lett å få nye faste venner av det. 0 Siter
Kvinna Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Røde Kors Hjelpekorps? Blanding av mye rare folk der i alle fall :-) Det er nyttig, sosialt, hyggelig og en opplever noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.