Gå til innhold

Male stua

Gjest blant livets mange tøffe valg

Anbefalte innlegg

Gjest blant livets mange tøffe valg
Skrevet

Hvit eller cafe latte?

Skrevet

caffe latte.

Malte akkurat med det, og det ble hvitere enn jeg hadde trodd. Ville absolutt ikke hatt det mer hvitt enn dette. Ble veldig pent, hadde mørk grønn før (spy).

Skrevet

Ikke hvit! det gjorde jeg men angrer bittert

:-) altfor kaldt, selv om jeg har både nøytrale og fargerige tekstiler..

(bare et råd!)

Skrevet

Caffe latte. Hadde hvit der jeg bodde før, og en som ikke er helt hvit her nå. Den her er mye penere. Den ser jo helt hvit ut, men den hvite ble liksom så voldsomt veldig kjempe super-hvit på en måte. ;)

Skrevet

Ikke hvit! det gjorde jeg men angrer bittert

:-) altfor kaldt, selv om jeg har både nøytrale og fargerige tekstiler..

(bare et råd!)

Krem skulle det stå, ikke (helt) hvit. Men ja, jeg er redd det blir litt "kaldt". Blir sikkert lunere med cafe latte. Men så er det jo aå pent og pjaktisk med hvitt, da..

*klø seg i hodet*

Skrevet

Caffe latte. Hadde hvit der jeg bodde før, og en som ikke er helt hvit her nå. Den her er mye penere. Den ser jo helt hvit ut, men den hvite ble liksom så voldsomt veldig kjempe super-hvit på en måte. ;)

Resten av etasjen blir hvit - så det hadde jo kanskje vært ok å bryte med en litt lunere nyanse, ja..

Jeg og avgjørelser, altså..!

Skrevet

Krem skulle det stå, ikke (helt) hvit. Men ja, jeg er redd det blir litt "kaldt". Blir sikkert lunere med cafe latte. Men så er det jo aå pent og pjaktisk med hvitt, da..

*klø seg i hodet*

Hvorfor er det mer praktisk med hvit enn cafe latte?

Skrevet

Hvorfor er det mer praktisk med hvit enn cafe latte?

det er en smakssak:-) jeg malte stua "perlemor" synes det ble altfor kaldt og hvitt...

Skrevet

Resten av etasjen blir hvit - så det hadde jo kanskje vært ok å bryte med en litt lunere nyanse, ja..

Vi har også lysere i resten av leiligheten enn i stua. Ca 1 nyanse lysere, husker ikke helt navnet.

Skrevet

*klø seg i hodet*

Synes latte'n så mye hvitere ut på veggen enn på lappen.

Forskjellen mellom veggene våre synes ikke øyeblikkelig, men merkes, på en måte.

Gjest jabbadabbado
Skrevet

jeg hadde lys toscana i stuen og lys antikk i gangen. Kjempefornøyd.Lyst og eksklusivt, men likevel ikke kaldt.

Gjest Shira12
Skrevet

Cafe latte!

Har akkurat malt 2 rom i den fargen, er kjempefin.

Helt hvit, blir for hvitt, hvis du skjønner!?

Er fint og bryte det litt.

Er lys cafe latte`n også. Lysere på veggen enn hva det ser ut til på den prøvelappen.

Gjest Shira12
Skrevet

caffe latte.

Malte akkurat med det, og det ble hvitere enn jeg hadde trodd. Ville absolutt ikke hatt det mer hvitt enn dette. Ble veldig pent, hadde mørk grønn før (spy).

Jeg har også akkurat malt med den, og ble overrasket over hvor lys den ble.

Syns det ble fint altså, men trodde den var mørkere. Litt lun god farge på en måte :-)

Skrevet

Magnolia er en fin farge som ikke er så mørk som cafe latte og ikke så hvit som hvit :)

Den er samtidig lun, selvom den ikke er brun. Magnolia har gult, lilla og grønt i seg tror jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

jeg hadde lys toscana i stuen og lys antikk i gangen. Kjempefornøyd.Lyst og eksklusivt, men likevel ikke kaldt.

Jeg skal også male stuen min i lys toscana, gangen blir slørgul, høres veeeeldig gul ut, men den er ikke det på veggen :-)

Skrevet

Jeg ville ikke hatt hvitt, synes det blir så hardt.

Vi har brystningspanel og en dyp rødfarge på stua.

Gjest Moliza
Skrevet

Hvitt er toppers, bankers, og du står fritt mht inventar og gjenstander. Herlig! Lyst, crisp og nøytralt!

...for lissom å gjøre valget enklere for deg :)

Skrevet

Født i vekten eller? :)

,,,,,jeg har sett en farge som heter Cream - den er lekker!

Gjest Mæmi
Skrevet

Hvitt er toppers, bankers, og du står fritt mht inventar og gjenstander. Herlig! Lyst, crisp og nøytralt!

...for lissom å gjøre valget enklere for deg :)

Hva betyr "crisp" i denne sammenheng ?

Gjest togli
Skrevet

Jeg ville brukt caffe latte. Den har vi på kjøkkenet og den ser nærmest hvit ut, men er mye varmere. Det er mulig jeg kommer til å bruke helt hvitt i hallen vår, men til en stue er jeg redd det vil virke for hardt og kaldt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...