Gå til innhold

har noen noen overnaturlige hendelser de har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen rare opplevelser med dyr som vet ting før de skjer. Men det hadde sin naturlige forklaring det og. Et par eksperimenter avslørte at det var lukt og hørsel, eller menneskenes kroppspråk, ikke noe overnaturlig.

Overnaturlig er et ord som ikke er dokumentert.

Men illusjoner er godt kjent. Hjernen kan innbilde oss f eks at jeg er på en sydhavsøy i det ene øyeblikket, og på månen det andre. Vi kan se mennesker som ikke eksisterer, tusenvis av mennesker hører og ser både Jesus, Gud og evt Napoleon hver eneste dag i levende live. I USA ser de Elvis. Hvorfor ser ikke folk Elvis i Norge? Her så mange Einar Gerhardsen i mange år etter hans død i 1987. Det er påvirkning.

jeg ser både Elvis og Wenche Foss jeg! ,)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

7

• muriel

6

• ShitDiddelyDo

5

• flisa

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nosferatü
Skrevet

jeg ser både Elvis og Wenche Foss jeg! ,)

Kult!

Hils dem fra meg.

Skrevet

Jeg snøt ei reke ut av nesa en gang. Det føltes veldig overnaturlig. Den var nok en alien, den reka.

Jeg spiste Sol-frokost (frokostblanding) en gang, satte noe så ettertrykkelig grønnjævlig i halsen... Hvorpå hele stasen kom ut gjennom nesa.

Dette er HELT sant faktisk, og det gikk en stund før jeg spiste Sol-frokost igjen.

Skrevet

Jeg spiste Sol-frokost (frokostblanding) en gang, satte noe så ettertrykkelig grønnjævlig i halsen... Hvorpå hele stasen kom ut gjennom nesa.

Dette er HELT sant faktisk, og det gikk en stund før jeg spiste Sol-frokost igjen.

Huff, jeg har gjort det samme med grønsakssuppe:S

Den kom ut nesa, og etterpå hadde jeg vondt i hodet og var utrolig ekkel i nesen.... Så hostet jeg og måtte snyte meg... ut kom en SVÆR brokkolibit... det var ikke no særlig!

mariaflyfly
Skrevet

Huff, jeg har gjort det samme med grønsakssuppe:S

Den kom ut nesa, og etterpå hadde jeg vondt i hodet og var utrolig ekkel i nesen.... Så hostet jeg og måtte snyte meg... ut kom en SVÆR brokkolibit... det var ikke no særlig!

ÆÆÆÆÆHHHH! *Legger vekk frokosten*

Skrevet

Du får gulpe i deg noe mer eller mindre flytende, da.

KAnskje det ikke er fullt så ekkelt med grøt

;-)

mariaflyfly
Skrevet

Du får gulpe i deg noe mer eller mindre flytende, da.

KAnskje det ikke er fullt så ekkelt med grøt

;-)

Jeg ga opp hele brødskiva etter å ha lest det innlegget. :(

Moralen er at man ikke skal lese dol mens man spiser. Det burde jeg visst forlenge sida. Jævla urutinert var det faktisk! ;)

Skrevet

Jeg har masse historier fra både oppvekst og nåtiden:) både "gode" og dårlige (ekkle)

Og kjenner også til historier som venner og familie har opplevd som får det til å gå kaldt ned etter ryggen min:) *liker grøss jeg*

Har en kar jeg sammen med meg på jobb om natta, og han er ikke hyggelig:( han henger etter etter krigen, antagelig død der fremme og han er ikke fornøyd, har tilogmed opplevd at han har klypt meg i armen flere ganger... dessuten så stirrer han og bråker:( Slitsomt og litt ekkelt... Ja jeg snakker om et spøkelse;)

Skrevet

Jeg har masse historier fra både oppvekst og nåtiden:) både "gode" og dårlige (ekkle)

Og kjenner også til historier som venner og familie har opplevd som får det til å gå kaldt ned etter ryggen min:) *liker grøss jeg*

Har en kar jeg sammen med meg på jobb om natta, og han er ikke hyggelig:( han henger etter etter krigen, antagelig død der fremme og han er ikke fornøyd, har tilogmed opplevd at han har klypt meg i armen flere ganger... dessuten så stirrer han og bråker:( Slitsomt og litt ekkelt... Ja jeg snakker om et spøkelse;)

Hva jobber du med? Du behøver selvsagt ikke å svare, men jeg bare lurer :)

Skrevet

Jeg ga opp hele brødskiva etter å ha lest det innlegget. :(

Moralen er at man ikke skal lese dol mens man spiser. Det burde jeg visst forlenge sida. Jævla urutinert var det faktisk! ;)

Ikke nødvendigvis.

Hadde tidenes etegilde her i går, ble jo helt ødelagt etter alle vaffel- og jordbærinnleggene, hehe.

Skrevet

Hva jobber du med? Du behøver selvsagt ikke å svare, men jeg bare lurer :)

Er i hovedsak student jeg da:) evig sådan virker det som...

Men har fått meg jobb på Hotell, så jeg er nattevakt da, og litt annet når det trengs:)

Skrevet

Er i hovedsak student jeg da:) evig sådan virker det som...

Men har fått meg jobb på Hotell, så jeg er nattevakt da, og litt annet når det trengs:)

Aaaahhh...vi har et gammelt, velrennomert hotell i byen her. Det påstås at det spøker der.

Skrevet

Aaaahhh...vi har et gammelt, velrennomert hotell i byen her. Det påstås at det spøker der.

Hmmm.... er ikke der, for det er ikke by, midt på villeste landsbygda det her;) Eventyrhotellet kalles det;)

Skrevet

Så lenge jeg kan huske, har jeg opplevd at jeg kan høre en person komme, før han/hun kommer.

Jeg kan f.eks høre at bilen vår kommer kjørende,og at mannen min kommer inn og roper: Hallo!

Noen minutter senere gjentar det seg. Da kommer han på ordentlig.

Akkurat samme opplevelser har jeg med faren min. Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine kunne jeg alltid "høre" at han kom hjem noen minutter før han kom. Helt fra han kjørte inn i garasjen, lukket porten, kom inn døra og hostet.

Nå ser jeg han ikke så ofte lenger, men de gangene han har vært på besøk "vet" jeg at han kommer rett før han kommer.

Men jeg har samme opplevelse med telefonen også ofte. Jeg kan "høre" den ringer, og strekker meg mot den like før den faktisk ringer (eller tikker inn en sms).

:koko:

Skrevet

Hmmm.... er ikke der, for det er ikke by, midt på villeste landsbygda det her;) Eventyrhotellet kalles det;)

Det er mange hoteller som kalles Eventyrhotellet :-)

Skrevet

Helt fra jeg var barn har jeg hørt vardøgeret til faren min. At jeg hører han en stund før han kommer hjem.

Nå har jeg det sånn med sambo. Til og med bikkjene her reagerer!

Sambo sier jeg også har vardøger, har skjedd et par ganger at han har ringt meg og spurt hvorfor jeg dro igjen... Men da har jeg jo bare "snart vært hjemme".

Det er merkelig, men jeg synes ikke det kvalifiserer til helt overnaturlig nifst. Bare litt creepy... ;-)

Skrevet

Det er mange hoteller som kalles Eventyrhotellet :-)

Jepp:) men det finnest ikke maken da... ;)

Ikke blandt de fjellene!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje det er Securitas som har vaktrunde mellom 03:00 og 03:30??

Det er veldig tvilsomt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg er vel en sånn troverdig en? :-)

Tja. :)

Skrevet

Det er veldig tvilsomt. :)

Ja, det tror jeg også! *LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...