ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg snøt ei reke ut av nesa en gang. Det føltes veldig overnaturlig. Den var nok en alien, den reka. Helt øff tåpikk, men har du vært i Frankrike, og hvordan var det? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Helt fra jeg var barn har jeg hørt vardøgeret til faren min. At jeg hører han en stund før han kommer hjem. Nå har jeg det sånn med sambo. Til og med bikkjene her reagerer! Sambo sier jeg også har vardøger, har skjedd et par ganger at han har ringt meg og spurt hvorfor jeg dro igjen... Men da har jeg jo bare "snart vært hjemme". Det er merkelig, men jeg synes ikke det kvalifiserer til helt overnaturlig nifst. Bare litt creepy... ;-) Hva betyr egentlig vardøgeret? 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Har opplevd å plutselig begynne å tenke på en person som jeg ikke har sett eller tenkt på på evigheter. Så ringer telefonen, og så er det vedkommende som ringer. En annen gang hørte jeg et smell fra kjøkkenet. Jeg gikk inn og oppdaget at fatet jeg hadde fått av tante X for mange år siden hadde delt seg i to. Et par timer senere ringer tante X sin sønn og forteller at hun døde omtrent på det tidspkt. da fatet knuste. jeg har det ofte sånn. Jeg tenker på en person, som jeg ikke pleier å tenke på, og så ringer den personen etter 1/2-2 minutter 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Huff, jeg har gjort det samme med grønsakssuppe:S Den kom ut nesa, og etterpå hadde jeg vondt i hodet og var utrolig ekkel i nesen.... Så hostet jeg og måtte snyte meg... ut kom en SVÆR brokkolibit... det var ikke no særlig! ja, og jeg spiste en gulerot og så hostet jeg, og hele guleroten kom hel ut gjennom nesa!!!! 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Akkurat samme opplevelser har jeg med faren min. Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine kunne jeg alltid "høre" at han kom hjem noen minutter før han kom. Helt fra han kjørte inn i garasjen, lukket porten, kom inn døra og hostet. Nå ser jeg han ikke så ofte lenger, men de gangene han har vært på besøk "vet" jeg at han kommer rett før han kommer. Men jeg har samme opplevelse med telefonen også ofte. Jeg kan "høre" den ringer, og strekker meg mot den like før den faktisk ringer (eller tikker inn en sms). :koko: sms og mobiltelefon: Jeg tror mobilen sender noen stråler som vi fanger opp, uten at vi merker det bevisst. Både jeg og venninnene mine strekker seg etter telefonen rett før melding eller anrop 0 Siter
Gjest jabbadabbado Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Merkelig er det ihvertfall. Når jeg tenker etter, lurer jeg på om jeg kan være litt synsk også. Jeg er ihvertfall ganske flink til å "se" hva som kommer til å skje. En gang kom jeg kjørende. Rett før en sving (umulig å se rundt svingen) så jeg for meg to biler som hadde krasjet. Da jeg kom rundt svingen, stod de der. En natt hadde jeg lagt våken i ett par timer. Plutselig forutså jeg at ungen skulle skrike èn gang. Det var helt stille. Så 10 sekunder etter kom det ett høyt skrik inne fra barnerommet, og så ble det helt stille igjen. Da ble jeg så redd at jeg seriøst holdt på å besvime, enda jeg lå i sengen. 0 Siter
Gjest jabbadabbado Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 ja, det har jeg.. har du:-) ?? kan du spesifisere hva du er ute etter? En gang kom jeg kjørende. Rett før en sving (umulig å se rundt svingen) så jeg for meg to biler som hadde krasjet. Da jeg kom rundt svingen, stod de der. En natt hadde jeg lagt våken i ett par timer. Plutselig forutså jeg at ungen skulle skrike èn gang. Det var helt stille. Så 10 sekunder etter kom det ett høyt skrik inne fra barnerommet, og så ble det helt stille igjen. Da ble jeg så redd at jeg seriøst holdt på å besvime, enda jeg lå i sengen. Har du noen lignende historier? 0 Siter
Gjest jabbadabbado Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 En gang kom jeg kjørende. Rett før en sving (umulig å se rundt svingen) så jeg for meg to biler som hadde krasjet. Da jeg kom rundt svingen, stod de der. En natt hadde jeg lagt våken i ett par timer. Plutselig forutså jeg at ungen skulle skrike èn gang. Det var helt stille. Så 10 sekunder etter kom det ett høyt skrik inne fra barnerommet, og så ble det helt stille igjen. Da ble jeg så redd at jeg seriøst holdt på å besvime, enda jeg lå i sengen. Har du noen lignende historier? Det var SINNSYKT ekkelt, for i de 10 sekundene lå jeg og ventet for å høre etter, så kommer det ene høye skriket. grøssss!!! 0 Siter
Retz Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Helt øff tåpikk, men har du vært i Frankrike, og hvordan var det? Jeg synes et øyeblikk at det sto ståpikk der. I stedet for tåpikk, altså. Pss..Se meldinger om et par minutter, SDD! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 En gang kom jeg kjørende. Rett før en sving (umulig å se rundt svingen) så jeg for meg to biler som hadde krasjet. Da jeg kom rundt svingen, stod de der. En natt hadde jeg lagt våken i ett par timer. Plutselig forutså jeg at ungen skulle skrike èn gang. Det var helt stille. Så 10 sekunder etter kom det ett høyt skrik inne fra barnerommet, og så ble det helt stille igjen. Da ble jeg så redd at jeg seriøst holdt på å besvime, enda jeg lå i sengen. Huff, høres skremmende ut. Jeg har opplevd noe lignende. En gang jeg kjørte hjem fra jobb, var jeg litt stresset. Skulle rekke et eller annet sikkert. Plutselig kom det over meg at det kunne komme et barn løpende ut i veien og jeg bremset farten kraftig. Først ser jeg ballen komme trillende ut i veien, like etter kommer ungen springende. En annen gang, da sønnen min var baby, våkner jeg plutselig og har på følelsen at det er noe med gutten. Jeg kikker til siden, hvor han lå i en skinnpose, og der ser jeg han ikke. Han lå sammenkrøllet som i en ball innerst i posen.Han hadde ligget for høyt med hodet og hadde sklidd nedover. Jeg fikk revet han ut og han hiver etter pusten. Disse to episodene har jeg tenkt på mange ganger. Det var akkurat som jeg fikk et slags varsel. 0 Siter
Gjest jabbadabbado Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Huff, høres skremmende ut. Jeg har opplevd noe lignende. En gang jeg kjørte hjem fra jobb, var jeg litt stresset. Skulle rekke et eller annet sikkert. Plutselig kom det over meg at det kunne komme et barn løpende ut i veien og jeg bremset farten kraftig. Først ser jeg ballen komme trillende ut i veien, like etter kommer ungen springende. En annen gang, da sønnen min var baby, våkner jeg plutselig og har på følelsen at det er noe med gutten. Jeg kikker til siden, hvor han lå i en skinnpose, og der ser jeg han ikke. Han lå sammenkrøllet som i en ball innerst i posen.Han hadde ligget for høyt med hodet og hadde sklidd nedover. Jeg fikk revet han ut og han hiver etter pusten. Disse to episodene har jeg tenkt på mange ganger. Det var akkurat som jeg fikk et slags varsel. Guri! Begge de episodene var ekle. Jeg er overbevist om at mor og barn har en spesiell kontakt, som ikke kan forklares. Jeg har tro på at det var derfor du våknet da ungen lå inni posen. 0 Siter
Gjest ble stoppet Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg skulle løpe over veien foran en buss som sto stille. Mens jeg løp ut i veien, var det som en sterk tanke (kraft??) nærmest fikk meg til å bråstoppe (altså foran bussen, men før jeg passerte hjørnet av den). I det samme kom en bil i stor fart som passerte bussen - og meg. Hadde jeg ikke bråstoppet, ville jeg ikke sittet her nå. 0 Siter
Kvinna Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Hva betyr egentlig vardøgeret? At man får et forvarsel om at en person skal komme/ hører personen før h*n virkelig er der! I alle fall sånn jeg alltid har fått "forklart" det! (Altså ingen ordbokdefinisjon ;-)) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 At man får et forvarsel om at en person skal komme/ hører personen før h*n virkelig er der! I alle fall sånn jeg alltid har fått "forklart" det! (Altså ingen ordbokdefinisjon ;-)) Okei..da lærte jeg noe nytt idag og =) 0 Siter
Mistera Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 ja, og jeg spiste en gulerot og så hostet jeg, og hele guleroten kom hel ut gjennom nesa!!!! Dæven du! 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Dæven du! ja, hehe, livet er tøft 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.