org Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Litt vanskelig å svare på det da komprimering har like mye å si. Står det ingen ting på minnebrikken? Øhhh. Godt mulig, det. Men kan minnebrikken tas ut, altså? Jada, jeg vet jeg ikke har peiling. Men bildene blir greie, dem, selv om jeg ikke kan stille inn kameraet rett... 0 Siter
Goliath Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Øhhh. Godt mulig, det. Men kan minnebrikken tas ut, altså? Jada, jeg vet jeg ikke har peiling. Men bildene blir greie, dem, selv om jeg ikke kan stille inn kameraet rett... Hva heter kameraet ditt? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Øhhh. Godt mulig, det. Men kan minnebrikken tas ut, altså? Jada, jeg vet jeg ikke har peiling. Men bildene blir greie, dem, selv om jeg ikke kan stille inn kameraet rett... Den kan tas ut ja. Hvis du vil ha litt hjelp til å komme i gang kan du maile meg på: [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.