Gå til innhold

Leger, medisiner og kvinnelist ;-)


Gjest Kvinne på randen;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne på randen;-)

Har en sommervikar for min psykiater.

Følte behov for mer potent benzo for å få sove.

Sier til legen at han nok sikkert er i mot det men at vi jo kan diskutere det alikevell.

Legen sier at han er i mot det, men vi kan snakke om det.

Etter tre minutter er legen for det.

Jeg sier så: Ja, det gjelder å få legen til å tro at dette var hans egen ide så er alt greit.

Ja sier legen. For ett par minutter siden var jeg i mot dette, og nå er jeg for. Og ingenting har forandret seg i mellomtiden.Og så lurer jeg på hva var det egentlig som skjedde nå. Typisk kvinnelist ;-)

Mannfolk generelt er lette å overtale. Leger eller ikke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som skjedde var enten at du hadde gode argumenter for ditt synspunkt og ble hørt på dette, eller at du valgte å lure både deg selv og legen. Forhåpentligvis er det første alternativet det riktige:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...