Gå til innhold

Hvem får svar?


Gjest Oppgitt@bekymret

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt@bekymret

Jeg har ikke fulgt dette forumet så lenge. Men jeg har problemer med å skjønne en ting:

Hvem får svar fra Nils Håvard Dahl? Det ser for meg ut som det er helt tilfeldig. Noen sender spørsmål som han svarer på nesten umiddelbart, og andre får aldri svar (som meg)

Jeg synes det er et merkelig system, og ville vel egentlig foretrukket at man kunne betale 100 kr for å få svar - som i andre fora her på dol. Jeg skjønner at det er flott at han svarer uten å ta betalt, men jeg skjønner som sagt ikke systemet her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er ikke noe klart system for hvem som får svar :-)

Noe som reduserer sannsynligheten for at jeg svarer:

- Rene leksikale spørsmål hvor en kan få minst like gode svar ved et enkelt søk på Google.

- Spørsmål som er stilt hundrevis av ganger før og som det finnes utallige svar på om en bruker søkfunksjonen.

- Elendig overskrift.

- Særdeles lange innlegg uten komma, punktum og avsnitt. Innlegg må svært gjerne være lange, men de må være lesbare.

- Innlegg uten klare problemstillinger eller spørsmål.

- Innlegg hvor jeg ser at andre brukere kan svare (minst) like godt som meg.

- Omtrent samme spørsmål er stilt flere ganger før av samme bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe klart system for hvem som får svar :-)

Noe som reduserer sannsynligheten for at jeg svarer:

- Rene leksikale spørsmål hvor en kan få minst like gode svar ved et enkelt søk på Google.

- Spørsmål som er stilt hundrevis av ganger før og som det finnes utallige svar på om en bruker søkfunksjonen.

- Elendig overskrift.

- Særdeles lange innlegg uten komma, punktum og avsnitt. Innlegg må svært gjerne være lange, men de må være lesbare.

- Innlegg uten klare problemstillinger eller spørsmål.

- Innlegg hvor jeg ser at andre brukere kan svare (minst) like godt som meg.

- Omtrent samme spørsmål er stilt flere ganger før av samme bruker.

Jeg synes det fungerer kjempefint, jeg! Og jeg kan ganske fort gjette meg til hvem som får svar av deg, så litt system er det,,,, Jeg har fått svar alle gangene jeg virkelig trengte det. Ellers har jeg fått svar fra svært oppegående folk her inne. Eller jeg bruker søkemotor. Å spørre om Cipralex brukes mot sosialangst f.eks, kan en jo fint søke seg fram til selv.

Tusen takk for en super tjeneste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...