Gå til innhold

Vi drikker mer alkohol enn noensinne

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article427903.ece

Oki, det med økt alkoholkonsum bekymrer meg ikke så voldsomt.

Men det jeg reagerer på er den siste av de to setningene under:

" KrF-leder og sosialminister Dagfinn Høybråten sier til avisa at det rekordhøye alkoholkonsumet er bekymringsfullt. Likevel er han fornøyd med at Regjeringen har klart å kanalisere omsetningen av alkohol inn mot Vinmonopolet."

Vil det si at regjeringen innrømmer at de hadde en finger med i spillet da tjukt av metanol ble tilsatt norsk druesprit for et par år siden?

Skrevet

hehe - så gal er han om mulig ikke - men.....hm...

Skrevet

Kan se ut som om han påtok seg ansvaret for hvordan det har skjedd ja...:-)

Skrevet

Folk drikker nok fordi Bondevik er statsminister!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

he-he....han og Høybråten er to veldig gode grunne til å hive innpå ja:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med vennlig hilsen

Der er du nok inne på noe.

Skrevet

Hva det helvetes svinet av en forbanna fascistjævel sier er sjelden verdt noe annet enn å riste på hodet av.

"....................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva det helvetes svinet av en forbanna fascistjævel sier er sjelden verdt noe annet enn å riste på hodet av.

"....................................."

Men akkurat den her er jo utrolig. Samtlige i Norge forstår hvem som har skylden for at spritsalget er kanalisert i retning polet. Og det er smuglerne som gikk på en smell med spriten de hentet inn.

Litt i overkant av Høybråthen å ta æren for dette, selv om jeg naturligvis ikke hadde forventet at fyren skulle kreditere denne Fallo-fyren og banden hans. :)

Skrevet

Men akkurat den her er jo utrolig. Samtlige i Norge forstår hvem som har skylden for at spritsalget er kanalisert i retning polet. Og det er smuglerne som gikk på en smell med spriten de hentet inn.

Litt i overkant av Høybråthen å ta æren for dette, selv om jeg naturligvis ikke hadde forventet at fyren skulle kreditere denne Fallo-fyren og banden hans. :)

Det svinet der tar æren for hva som helst. Det finnes ikke annet enn fullstendig galskap og ekstremisme i den fyren. At han fortsatt er der han er er lite annet enn en skam og et "halvkupp". Hvis ikke de fascisjævlene der forsvinner fra regjeringen etter høstens valg så flytter jeg fra landet. Jeg bor heller i sverige, hvor lønningene er lavere, arbeidsledigheten større etc., enn i et land med den regjeringen der.

"..................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det svinet der tar æren for hva som helst. Det finnes ikke annet enn fullstendig galskap og ekstremisme i den fyren. At han fortsatt er der han er er lite annet enn en skam og et "halvkupp". Hvis ikke de fascisjævlene der forsvinner fra regjeringen etter høstens valg så flytter jeg fra landet. Jeg bor heller i sverige, hvor lønningene er lavere, arbeidsledigheten større etc., enn i et land med den regjeringen der.

Tror og håper de forsvinner, og jeg skal i hvert fall gjøre mitt ved å stemme mot venstresiden.

Fanatikere hører ikke hjemme på Stortinget.

Skrevet

De fleste spritsmuglerne stemte jo Krf ved siste stortingsvalg. De håpet jo på høye avgifter og bedre marked for sine varer. Men så ødelegger de alt for seg selv

Kin1365380231
Skrevet

Er det et løfte eller en trussel...?

:D

Skrevet

Er det et løfte eller en trussel...?

:D

Ingen av delene :-)

"..............................."

Gjest Nettopp
Skrevet

En annen årsak kan være at folk har fått mer penger... Bare nevner det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...