flisa Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Helvetes folk http://www.dagbladet.no/dinside/2005/07/27/438503.html 0 Siter
Anaïs Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Ekstrem kroppskunst? Ekstrem idioti kaller jeg det. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Å kjære vene... Men så klart, når til og med HUSMØDRENE har tatoveringer, da må man jo finne på noe annet. Og husmødre er jo som kjent ikke så gode på smerte, så slike arr vil de nok ikke få lagd seg...! 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Å kjære vene... Men så klart, når til og med HUSMØDRENE har tatoveringer, da må man jo finne på noe annet. Og husmødre er jo som kjent ikke så gode på smerte, så slike arr vil de nok ikke få lagd seg...! Nei det må jo være et nederlag. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg vil ikke ha verken piercing, tattoo eller det tøyset der, men jeg kvalifiserer neppe til å kalles husmor heller. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Bror min har tre store brandinger...De er nå litt fine synes jeg da..:-o Men jeg har nå allikevel fortalt han titt og ofte hvor sinnsykt jeg egentlig synes det ermed voksne menn som løper rundt og brenner hverandre med glødende kleshengere..;-) Disse er nemlig homemade, i reneste sånn manndoms konkuransestil.. Jeg mener den slags har defintive homoerotiske islett,men når jeg sier det blir han støtt gitt...;-) Jeg har på hjemmefester der fått tilbud om branding (av vennene hans! Bror min vil selvfølgelig ikke brande sin egen søster!) men jeg har takket nei. Det ser jævlig vondt ut, og dessuten synes jeg man bare bør ha en av tingene, ikke branding, scar og tatto på likt hvertfall..det blir rotete. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Bror min har tre store brandinger...De er nå litt fine synes jeg da..:-o Men jeg har nå allikevel fortalt han titt og ofte hvor sinnsykt jeg egentlig synes det ermed voksne menn som løper rundt og brenner hverandre med glødende kleshengere..;-) Disse er nemlig homemade, i reneste sånn manndoms konkuransestil.. Jeg mener den slags har defintive homoerotiske islett,men når jeg sier det blir han støtt gitt...;-) Jeg har på hjemmefester der fått tilbud om branding (av vennene hans! Bror min vil selvfølgelig ikke brande sin egen søster!) men jeg har takket nei. Det ser jævlig vondt ut, og dessuten synes jeg man bare bør ha en av tingene, ikke branding, scar og tatto på likt hvertfall..det blir rotete. :-) du er ikke god! hehe 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 du er ikke god! hehe ...er det så rart da...., men_DEN_broren...:-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 ...er det så rart da...., men_DEN_broren...:-) jaggu sant! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 ...er det så rart da...., men_DEN_broren...:-) Han er jævlig kul han altså...:-) Selvom jeg selvsagt fikk han til å høres litt RAR ut med å fortelle akkurat dette.. Eksentrisk musiker med kunstnersjel og sånn vet du..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 du er ikke god! hehe Joda, det er jeg det..;-P 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 "Jeg har bare hørt om folk som har dette, men det virker som om infeksjonsfaren er stor, sier hun." ...sier hun, uten å henvise til noen tall eller noen kunskaper. Dette har eksistert lenge, og hvis det er mange som får alvorlige infeksjoner av det, så vil det finnes tall på det. "...................................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Han er jævlig kul han altså...:-) Selvom jeg selvsagt fikk han til å høres litt RAR ut med å fortelle akkurat dette.. Eksentrisk musiker med kunstnersjel og sånn vet du..;-) Ikke negativt ment, jævlig kule, eksentriske musikere med kunstnersjel har vi sansen for..:-) 0 Siter
Gjest Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 *grøss* Og jeg som nettopp skrev i en annen tråd at jeg syntes intiimpiercing var ekkelt! Virket plutselig ikke så ille lenger... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.