Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekstrem kroppskunst? Ekstrem idioti kaller jeg det.

Gjest Mom33
Skrevet

Å kjære vene...

Men så klart, når til og med HUSMØDRENE har tatoveringer, da må man jo finne på noe annet. Og husmødre er jo som kjent ikke så gode på smerte, så slike arr vil de nok ikke få lagd seg...!

Skrevet

Å kjære vene...

Men så klart, når til og med HUSMØDRENE har tatoveringer, da må man jo finne på noe annet. Og husmødre er jo som kjent ikke så gode på smerte, så slike arr vil de nok ikke få lagd seg...!

Nei det må jo være et nederlag.

Skrevet

Jeg vil ikke ha verken piercing, tattoo eller det tøyset der, men jeg kvalifiserer neppe til å kalles husmor heller.

laguna1365380434
Skrevet

Bror min har tre store brandinger...De er nå litt fine synes jeg da..:-o

Men jeg har nå allikevel fortalt han titt og ofte hvor sinnsykt jeg egentlig synes det ermed voksne menn som løper rundt og brenner hverandre med glødende kleshengere..;-) Disse er nemlig homemade, i reneste sånn manndoms konkuransestil..

Jeg mener den slags har defintive homoerotiske islett,men når jeg sier det blir han støtt gitt...;-)

Jeg har på hjemmefester der fått tilbud om branding (av vennene hans! Bror min vil selvfølgelig ikke brande sin egen søster!) men jeg har takket nei. Det ser jævlig vondt ut, og dessuten synes jeg man bare bør ha en av tingene, ikke branding, scar og tatto på likt hvertfall..det blir rotete.

:-)

Skrevet

Bror min har tre store brandinger...De er nå litt fine synes jeg da..:-o

Men jeg har nå allikevel fortalt han titt og ofte hvor sinnsykt jeg egentlig synes det ermed voksne menn som løper rundt og brenner hverandre med glødende kleshengere..;-) Disse er nemlig homemade, i reneste sånn manndoms konkuransestil..

Jeg mener den slags har defintive homoerotiske islett,men når jeg sier det blir han støtt gitt...;-)

Jeg har på hjemmefester der fått tilbud om branding (av vennene hans! Bror min vil selvfølgelig ikke brande sin egen søster!) men jeg har takket nei. Det ser jævlig vondt ut, og dessuten synes jeg man bare bør ha en av tingene, ikke branding, scar og tatto på likt hvertfall..det blir rotete.

:-)

du er ikke god! hehe

Skrevet

du er ikke god! hehe

...er det så rart da...., men_DEN_broren...:-)

Skrevet

jaggu sant! :)

laguna1365380434
Skrevet

Han er jævlig kul han altså...:-)

Selvom jeg selvsagt fikk han til å høres litt RAR ut med å fortelle akkurat dette..

Eksentrisk musiker med kunstnersjel og sånn vet du..;-)

laguna1365380434
Skrevet

du er ikke god! hehe

Joda, det er jeg det..;-P

Skrevet

"Jeg har bare hørt om folk som har dette, men det virker som om infeksjonsfaren er stor, sier hun."

...sier hun, uten å henvise til noen tall eller noen kunskaper. Dette har eksistert lenge, og hvis det er mange som får alvorlige infeksjoner av det, så vil det finnes tall på det.

"...................................."

Skrevet

Han er jævlig kul han altså...:-)

Selvom jeg selvsagt fikk han til å høres litt RAR ut med å fortelle akkurat dette..

Eksentrisk musiker med kunstnersjel og sånn vet du..;-)

Ikke negativt ment, jævlig kule, eksentriske musikere med kunstnersjel har vi sansen for..:-)

Skrevet

*grøss*

Og jeg som nettopp skrev i en annen tråd at jeg syntes intiimpiercing var ekkelt!

Virket plutselig ikke så ille lenger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...