flisa Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 ...da han var met aktiv var han jo en vakker ung mann. - ekkelt. http://www.freewebs.com/thebtksite/btkphoto.htm 0 Siter
lex Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Mindre ekkelt om han ikke hadde vært pen som ung???? Og - du trodde vel ikke at man kan kjenne igjen forbrytere på utseende? (Hadde gjort jobben lettere for politiet!) 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Mindre ekkelt om han ikke hadde vært pen som ung???? Og - du trodde vel ikke at man kan kjenne igjen forbrytere på utseende? (Hadde gjort jobben lettere for politiet!) nei det mente jeg ikke. 0 Siter
Gjest Usjamegen Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 nei det mente jeg ikke. Synes ikke han var spesielt pen akkurat. Og sjekk de øynene. Lyser jo faenskap av dem. 0 Siter
Mistera Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 For å si det rett ut, så kan man faktisk se på bildene når han har begynt å bli syk. Nå er det sånn at forskjellige hendelser kan føre til visse handlinger, eller det kommer gradvis... Jeg mener at man helt klart kan se i øynene til folk om de er syke eller ikke, og da mener jeg på psykisk... ohoo... hva er det jeg sier, det jeg mener er; at når noen går over grenser, kall det psykoser, psykopati, tyrraner osv osv... mennesker som skader andre mennesker for å tilfredstille seg selv ved å skade eller drepe andre, det klarer man helt klart å se. For som dere vet, "øynene er sjelens speil" 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 For å si det rett ut, så kan man faktisk se på bildene når han har begynt å bli syk. Nå er det sånn at forskjellige hendelser kan føre til visse handlinger, eller det kommer gradvis... Jeg mener at man helt klart kan se i øynene til folk om de er syke eller ikke, og da mener jeg på psykisk... ohoo... hva er det jeg sier, det jeg mener er; at når noen går over grenser, kall det psykoser, psykopati, tyrraner osv osv... mennesker som skader andre mennesker for å tilfredstille seg selv ved å skade eller drepe andre, det klarer man helt klart å se. For som dere vet, "øynene er sjelens speil" ...og det ser du rundt 1974? - hva ser du etter da? 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Synes ikke han var spesielt pen akkurat. Og sjekk de øynene. Lyser jo faenskap av dem. jeg syns han var vakker på alle bildene før 1973. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Synes ikke han var spesielt pen akkurat. Og sjekk de øynene. Lyser jo faenskap av dem. Kan vel være fordi du vet hvem han er og hva han har gjort at du føler det slik - muligens? Husker jeg så at de hadde tatt en sjekk av dette med øyets "utstråling" for en del år tilbake. En del tilfeldige personer ble vist bilder av øynene diverse kjente personer (kun øyne, ikke øyebryn og omkringliggende deler av ansiktet) - en lett blanding av kjendiser i positiv og negativ forstand. Husker da at det øyeparet som av flest mennesker ble karakterisert som øynene til en person som måtte være veldig snill og omtenksom var øynene til Adolf Hitler... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg hadde ikke satt meg inn i noen bil med den mannen..:-o Jeg synes han så hakkesprø ut jeg..Enig med mistera. 0 Siter
muriel Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har mange ganger tenkt på hvor greit det hadde vært hvis overgripere hadde stempel i panna. Hvis man kun ut fra utseendet kunne skille ut en overgriper/drapsmann, hadde det vært mindre dævelskap i verden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Han ser jo klin gæærn ut. Se på øynene hans. 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Han ser jo klin gæærn ut. Se på øynene hans. ikke før 1973.....? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 ikke før 1973.....? Jo, de onde øynene hans er der hele tiden. Se på bildet fra 63. Den mannen der har onde øyne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 For å si det rett ut, så kan man faktisk se på bildene når han har begynt å bli syk. Nå er det sånn at forskjellige hendelser kan føre til visse handlinger, eller det kommer gradvis... Jeg mener at man helt klart kan se i øynene til folk om de er syke eller ikke, og da mener jeg på psykisk... ohoo... hva er det jeg sier, det jeg mener er; at når noen går over grenser, kall det psykoser, psykopati, tyrraner osv osv... mennesker som skader andre mennesker for å tilfredstille seg selv ved å skade eller drepe andre, det klarer man helt klart å se. For som dere vet, "øynene er sjelens speil" Enig. Og den mannen der har onde øyne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Kan vel være fordi du vet hvem han er og hva han har gjort at du føler det slik - muligens? Husker jeg så at de hadde tatt en sjekk av dette med øyets "utstråling" for en del år tilbake. En del tilfeldige personer ble vist bilder av øynene diverse kjente personer (kun øyne, ikke øyebryn og omkringliggende deler av ansiktet) - en lett blanding av kjendiser i positiv og negativ forstand. Husker da at det øyeparet som av flest mennesker ble karakterisert som øynene til en person som måtte være veldig snill og omtenksom var øynene til Adolf Hitler... Jeg ser også at øynene hans ser onde ut, og jeg vet ikke engang hva han har gjort. Forstår at fyren har gjort noe, men jeg må åpenbart hoppe over en del i avisa, for "BTK-morderen" sier meg absolutt ingen ting. 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Jo, de onde øynene hans er der hele tiden. Se på bildet fra 63. Den mannen der har onde øyne. Jeghar selv sånne øyne - alle på farssiden min har sånne - ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jo, de onde øynene hans er der hele tiden. Se på bildet fra 63. Den mannen der har onde øyne. ....altså, er du den rette til å prate om onde øyne? På msn bildet ditt sier du jo selv at du ser spik spenna hakkende gal ut... Og så vidt jeg vet så har vel du knapt slått i hjel en seigmann..? 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Jeg ser også at øynene hans ser onde ut, og jeg vet ikke engang hva han har gjort. Forstår at fyren har gjort noe, men jeg må åpenbart hoppe over en del i avisa, for "BTK-morderen" sier meg absolutt ingen ting. oj!! VET du ikke det? BTK: "Bind Torture Kill" 0 Siter
muriel Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg ser også at øynene hans ser onde ut, og jeg vet ikke engang hva han har gjort. Forstår at fyren har gjort noe, men jeg må åpenbart hoppe over en del i avisa, for "BTK-morderen" sier meg absolutt ingen ting. Det skal du være glad for! Han har vært i alle de store avisene i ei tid nå, har drept 10 mennesker. "BTK" står for "Bind-Torture-Kill". Hyggelig fyr, med andre ord. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 oj!! VET du ikke det? BTK: "Bind Torture Kill" Hehe, sier meg fortsatt ingenting... Altså: Nå forstår jeg hva han har gjort, men jeg har nok ikke fått med meg denne saken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.