Gå til innhold

BTK-morderen- nei, det syns ikke akkurat utenpå dem..

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

....altså, er du den rette til å prate om onde øyne?

På msn bildet ditt sier du jo selv at du ser spik spenna hakkende gal ut...

Og så vidt jeg vet så har vel du knapt slått i hjel en seigmann..? :)

Jeg får stadig komplimenter for mine snille og nydelige øyne, så kom ikke her og kom her! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeghar selv sånne øyne - alle på farssiden min har sånne - ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! :)

Nei, det har du ikke. Jeg har sett bilde av deg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skal du være glad for!

Han har vært i alle de store avisene i ei tid nå, har drept 10 mennesker.

"BTK" står for "Bind-Torture-Kill". Hyggelig fyr, med andre ord.

Det er så utrolig mange av disse psykomorderfolka. Man blir litt lei av å lese om dem.

Men fyren ser ikke god ut.

Skrevet

Hehe, sier meg fortsatt ingenting...

Altså: Nå forstår jeg hva han har gjort, men jeg har nok ikke fått med meg denne saken.

Slapp av, det blir sikkert snart laget film om han, og da kan du jo kjøpe deg dvd`n...:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Slapp av, det blir sikkert snart laget film om han, og da kan du jo kjøpe deg dvd`n...:)

Kult! :)

Skrevet

Jeg får stadig komplimenter for mine snille og nydelige øyne, så kom ikke her og kom her! :)

Jeg har aldri sagt du ikke har pene øyne, det er du som påstår de ser gale ut...:-)

Jeg bare påstår det ser ut som det går for deg på det bildet jeg:-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har aldri sagt du ikke har pene øyne, det er du som påstår de ser gale ut...:-)

Jeg bare påstår det ser ut som det går for deg på det bildet jeg:-D

Når det går for meg får jeg visstnok sorte øyne jeg også. Det hadde jeg glemt. Det var derfor jeg tok det bildet der for å sjekke ut fargen i det det gikk for meg. :)

Skrevet

Når det går for meg får jeg visstnok sorte øyne jeg også. Det hadde jeg glemt. Det var derfor jeg tok det bildet der for å sjekke ut fargen i det det gikk for meg. :)

Hehe....:-)

Skrevet

Program på tv denne uka vaffal! :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg ser også at øynene hans ser onde ut, og jeg vet ikke engang hva han har gjort. Forstår at fyren har gjort noe, men jeg må åpenbart hoppe over en del i avisa, for "BTK-morderen" sier meg absolutt ingen ting. :)

"BTK _morderen_" gir deg ingen assosiasjoner? Hoho..

Skrevet

han er jo sexy! hehe

Joda, jeg er helt enig i at Jack Nicholson er sexy, men han har også evnen til å se gal ut.

Skrevet

Joda, jeg er helt enig i at Jack Nicholson er sexy, men han har også evnen til å se gal ut.

det er jo det som er sexy - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...