flowy Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Pitabrød er en genial oppfinnelse. Man kan jo putte alt mulig inni:-) Men finnes det grove pita? Hvor får man kjøpt det? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Det finnes grov pita ja, men det er lenge siden jeg har sett på der hvor jeg brukte å handle det, nemlig på RIMI. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har bare sett fine pitabrød i butikkene. Men du kan jo lage grove pitabrød selv da. Hjemmelagde pitabrød er jo kjempegodt, og lettvint å bake også. 0 Siter
flowy Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Jeg har bare sett fine pitabrød i butikkene. Men du kan jo lage grove pitabrød selv da. Hjemmelagde pitabrød er jo kjempegodt, og lettvint å bake også. Ja, men hvordan får man til hullet inni? 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Ja, men hvordan får man til hullet inni? de blåser seg opp inni ovnen - helt av seg selv - rene magien! ;D 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Ja, men hvordan får man til hullet inni? Det er riktig som flisa skriver at de blåser seg opp inni ovnen. 0 Siter
flowy Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 de blåser seg opp inni ovnen - helt av seg selv - rene magien! ;D Næææ??? Er det sant? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Næææ??? Er det sant? ;-) *nikker energisk* jepp -helt sant! 0 Siter
flowy Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 *nikker energisk* jepp -helt sant! Så genialt. Det hadde jeg aldri trodd;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har bare sett fine pitabrød i butikkene. Men du kan jo lage grove pitabrød selv da. Hjemmelagde pitabrød er jo kjempegodt, og lettvint å bake også. Kom med oppskrift da ;-) Så får jeg kanskje ånden over meg en dag, er så glad i pitabrød med alt mulig godt inni. Å, nå ble jeg sulten. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Kom med oppskrift da ;-) Så får jeg kanskje ånden over meg en dag, er så glad i pitabrød med alt mulig godt inni. Å, nå ble jeg sulten. Jeg kan komme med oppskrifta, men ikke før jeg kommer meg hjem. Skal legge den inn i ettermiddag. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg kan komme med oppskrifta, men ikke før jeg kommer meg hjem. Skal legge den inn i ettermiddag. Supert! Takker. Har tenkt lenge på og ta en bakedag, og nå fikk jeg enda mer lyst :-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Kom med oppskrift da ;-) Så får jeg kanskje ånden over meg en dag, er så glad i pitabrød med alt mulig godt inni. Å, nå ble jeg sulten. Hei igjen. Jeg fant oppskriften jeg pleier å bruke, den ligger på nettet. Her er linken: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift13169.asp De er ikke så veldig, veldig grove, hender jeg bytter ut noe av hvetemelet med litt mer sammalt hvete (1-2 dl.), da blir de ganske så grove. Men denne oppskriften er kjempegod synes vi hjemme hos meg. Den tar litt tid i og med at det er såpass med hevetid på den. Råder deg til _ikke_ å korte ned på den. Håper det smaker! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Hei igjen. Jeg fant oppskriften jeg pleier å bruke, den ligger på nettet. Her er linken: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift13169.asp De er ikke så veldig, veldig grove, hender jeg bytter ut noe av hvetemelet med litt mer sammalt hvete (1-2 dl.), da blir de ganske så grove. Men denne oppskriften er kjempegod synes vi hjemme hos meg. Den tar litt tid i og med at det er såpass med hevetid på den. Råder deg til _ikke_ å korte ned på den. Håper det smaker! Takk skal du ha! :-) Har lagret den i favoritter, så får jeg sette i gang en dag. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hattings har frossne fine og grove. De grove finnes i velassortere matvarebutikker. Jeg synes hattings pita nesten er bedre enn hjemmelaget. De er iallefall veldig ferske og gode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.