Activ1365380886 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 For en og halv uke siden fikk jeg vondt i tinningene og det har vedvart siden i større eller mindre grad. Vanskelig å beskrive men litt "syrlig følelse" blandet med smerte. Det har også vært ømt i tinningene sånn at det har vært vondt å komme borti når jeg vasket håret. Har vært svimmel og litt uvel. Har vært plaget med hodepine lenge, men ikke denne type. Føler meg bedre nå, men fortsatt litt øm i hodet. For et års tid siden fikk jeg en merkelig følelse. Jeg satt på jobb i lunchen og fikk flimmer på det ene øyet. Senere fikk jeg en kjempehodepine, Ble nummen i halve ansiktet og ene hånden. Klarte ikke å tenke klart, visste ikke hva jeg skulle gjøre, alt stod helt stille. Jeg var i dårlig form en ukes tid hvor jeg hadde veldig vondt i hodet og trengte mye hvile. Jeg var også svimmel og uvel. Kan dette ha noen sammenheng? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192059-vondt-i-tinningene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.