Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HeiEr ei jente på 35 år. Fikk for ca. 6 uker siden beskjed om lite jernlager i blodet (5), og mangel på B-vitaminer.For dette tar jeg TrioBe 1 om dagen, og 2 Duroferon om dagen.Etter at jeg begynte med dette har avføringen blitt noe løs.Spiser all type mat uten at jeg får magesmerter.Har avføring ca. 3-5 ganger daglig, og den har den siste tiden kunne vært litt slimete og grønnaktig (kan ikke se noe blod).Har smerter i magen rett før hvert toalettbesøk, og dette forsvinner ved hver avføring. Kan muligens føle litt uvelhet i magen innimellom, men ikke noe å snakke om.Ikke gått ned i vekt, og er ikke slapp.Begynner så klart å tenke på alvorlige ting som kreft osv., men hvor sannsynlig er dette. Etter at jeg begynte og tenke i disse baner, så får jeg stressfølelse i magen, og må på do. Akkurat den følelsen man har i magen når man er nervøs eller gruer seg til noe.Føler at jeg har kommet inn i en ond sirkel, for hvis jeg går en tur og tenker at hva gjør jeg hvis jeg må på do nå (da kan du være sikker på at jeg får magesmertene med en gang).Har det gått over til å bli psykisk, og kunne mageproblemet vært borte for lenge siden hvis jeg ikke hadde begynt og bekymre meg. Og kan virkelig det psykiske gi en slik reaksjon på magen. Eller kan tablettene være skyld i noe av dette.Fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192076-diare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...