Gjest Autovern Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Spessielt på eldre mennesker(40+), det ser så billig og stilløst ut! Er det bare jeg som synes det? 0 Siter
Gjest Magda23 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Du verden så stygge de ser ut når huden blir slappere og tatoveringen flyter utover til det ugjenkjennelige. 0 Siter
Gjest Autovern Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Du verden så stygge de ser ut når huden blir slappere og tatoveringen flyter utover til det ugjenkjennelige. ...og når huden er oversolariumisert, skrukkete og eldre... Men hver sin smak da! 0 Siter
Gjest høh-høh Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Du verden så stygge de ser ut når huden blir slappere og tatoveringen flyter utover til det ugjenkjennelige. Heia Magda 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Blir ofte overrasket over hva folk tatoverer på huden. Flerfargete tatoveringer med mange små detaljer er dømt til å bli stygt.. Noen tatoveringer er tøffe dog. Selv har jeg veldig lyst på en bitteliten tatovering på ankelen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Kommer an på tatoveringen. Disse fargerike ankrene med kvinnenavn nederst på underarmen, er ikke helt min greie. Men jeg kan ikke si jeg henger meg spesielt opp i folks kroppskunst uansett, og det er nok helt andre fakter som får meg til å gremmes. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Tja...jeg synes det er mer harry med folk som ikke klarer å la være å ha så bestemte meninger om andre og deres smak/livsstil etc., og som har et behov for å forkynne dette til alle som gir fullstendig beng i hva de mener. "..................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Tja...jeg synes det er mer harry med folk som ikke klarer å la være å ha så bestemte meninger om andre og deres smak/livsstil etc., og som har et behov for å forkynne dette til alle som gir fullstendig beng i hva de mener. "..................................." Jeg har lurt litt på disse tatoveringsmotstanderne. De minner om analsexmotstanderne. Går rundt og irriterer seg over noe andre gjør. For deres egen del er det jo strengt tatt bare å drite i å ta noen tatoveringer, og hvis de er virkelig ekstreme kan de dumpa dama (eller typen) den dagen han eller hun kler av seg og avdekker en eller annen form for kroppsmaling, scarification eller hva de nå måtte være i besittelse av. Men det å løpe rundt og irritere seg over hva andre gjør må være ganske sterkt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har lurt litt på disse tatoveringsmotstanderne. De minner om analsexmotstanderne. Går rundt og irriterer seg over noe andre gjør. For deres egen del er det jo strengt tatt bare å drite i å ta noen tatoveringer, og hvis de er virkelig ekstreme kan de dumpa dama (eller typen) den dagen han eller hun kler av seg og avdekker en eller annen form for kroppsmaling, scarification eller hva de nå måtte være i besittelse av. Men det å løpe rundt og irritere seg over hva andre gjør må være ganske sterkt. ...må være ganske slitsomt. Skulle det stå. 0 Siter
Gjest Dagen derpå Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 ...og når huden er oversolariumisert, skrukkete og eldre... Men hver sin smak da! Oversolariumisert?? Ha Ha! Blir så provosert av folk som finner på rare ord, eller som bruker ord som det! Dritharry er kanskje et litt harry ord å bruke?? Dette irriterer meg noe grenseløst! Jeg har ikke noe liv selv, og må derfor gå å irritere meg over hva andre gjør her i verden.. Livet er herlig.. 0 Siter
Retz Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Oi! Jeg må se å skaffe meg en tatovering fluksens og med én gang! Jeg har passert 40, jeg er totalt uten stil og det finnes knapt noe mer harry enn meg. Helvete heller, her fiser man rundt i grilldress og flanellsskjorter, hvite tennissokker og caps, røyker rullings og slurper øl rett fra flaska, og så har jeg glemt tatoveringa! POKKER! *bestiller time* 0 Siter
muriel Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Oi! Jeg må se å skaffe meg en tatovering fluksens og med én gang! Jeg har passert 40, jeg er totalt uten stil og det finnes knapt noe mer harry enn meg. Helvete heller, her fiser man rundt i grilldress og flanellsskjorter, hvite tennissokker og caps, røyker rullings og slurper øl rett fra flaska, og så har jeg glemt tatoveringa! POKKER! *bestiller time* Hehehehe.... Taper!!! ;-) . . . . . . . . Men ærlig talt....grilldress, Retz?? *svælj* 0 Siter
Osiris Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg er en av de du kaller eldre, gammel dame på 47, uten tatoveringer. Har venninner som er eldre enn meg som har både tatovering og piercing både her og der. Ville aldri drømme om å kalle dem for Harrytyper. Folk må da få gjøre som de vil med kroppen sin syns jeg. Ingen får komme i nærheten av meg med en tatoveringsnål eller en piercingnål, men hva andre ønsker å gjøre med sin kropp og hud det får være opp til dem. 0 Siter
nyca Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Kan ikke si stort annet enn at jeg ELSKER å være harry!! 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har lurt litt på disse tatoveringsmotstanderne. De minner om analsexmotstanderne. Går rundt og irriterer seg over noe andre gjør. For deres egen del er det jo strengt tatt bare å drite i å ta noen tatoveringer, og hvis de er virkelig ekstreme kan de dumpa dama (eller typen) den dagen han eller hun kler av seg og avdekker en eller annen form for kroppsmaling, scarification eller hva de nå måtte være i besittelse av. Men det å løpe rundt og irritere seg over hva andre gjør må være ganske sterkt. Ja, jeg har ofte lurt på det der, jeg også. Men vi vil neppe noengang få svar på det - jeg tipper at de hverken vet eller skjønner det selv :-) "....................................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Oi! Jeg må se å skaffe meg en tatovering fluksens og med én gang! Jeg har passert 40, jeg er totalt uten stil og det finnes knapt noe mer harry enn meg. Helvete heller, her fiser man rundt i grilldress og flanellsskjorter, hvite tennissokker og caps, røyker rullings og slurper øl rett fra flaska, og så har jeg glemt tatoveringa! POKKER! *bestiller time* ...ta en piercing i den ene brystvorta samtidig da...! 0 Siter
Retz Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Hehehehe.... Taper!!! ;-) . . . . . . . . Men ærlig talt....grilldress, Retz?? *svælj* Bøtt åff kårs! Et riktig prakteksemplar fra 80-tallet, mintgrønn og rosa, (ok da, jeg innrømmer at jeg sliter litt med det rosa) med altfor korte bein og ermer, og litt matt i den en gang så strålende, syntetiske glansen sin. Klart jeg har grilldress! Åh, nå blir jeg reint rørt her jeg sitter, gamle, gode, sidrompa grilldressen min! *snufser* 0 Siter
Retz Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 ...ta en piercing i den ene brystvorta samtidig da...! IIIIK! Såffi, da! *angst* 0 Siter
Gimmick Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Ja, det hadde jo vært kjekt å hatt en som bare forsvant når man fylte 40... jeg er veldig fornøyd med min og den forsvinner ikke... 0 Siter
Gyda Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Din definisjon på eldre mennesker er altså fra 40 år og oppover. Jaja. Perspektivene er så ymse ... Når det gjelder tatoveringer, så er det vel like harry (eller ikke) om du er 20 eller 50. Det som er sikkert er i alle fall at en 20-åring fortsatt vil komme til å ha tatoveringen sin som "eldre" 40-åring ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.