amber sun Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har lurt litt på disse tatoveringsmotstanderne. De minner om analsexmotstanderne. Går rundt og irriterer seg over noe andre gjør. For deres egen del er det jo strengt tatt bare å drite i å ta noen tatoveringer, og hvis de er virkelig ekstreme kan de dumpa dama (eller typen) den dagen han eller hun kler av seg og avdekker en eller annen form for kroppsmaling, scarification eller hva de nå måtte være i besittelse av. Men det å løpe rundt og irritere seg over hva andre gjør må være ganske sterkt. "Jeg har lurt litt på disse tatoveringsmotstanderne. De minner om analsexmotstanderne. Går rundt og irriterer seg over noe andre gjør." Treffende sagt. Jeg bare signerer jeg. .) 0 Siter
muriel Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Bøtt åff kårs! Et riktig prakteksemplar fra 80-tallet, mintgrønn og rosa, (ok da, jeg innrømmer at jeg sliter litt med det rosa) med altfor korte bein og ermer, og litt matt i den en gang så strålende, syntetiske glansen sin. Klart jeg har grilldress! Åh, nå blir jeg reint rørt her jeg sitter, gamle, gode, sidrompa grilldressen min! *snufser* *hutre* Du har ikke tilfeldigvis en samboer, som tilfeldigvis har identisk dress. Stort verre blir det ikke ) 0 Siter
petter smart Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg har lurt litt på disse tatoveringsmotstanderne. De minner om analsexmotstanderne. Går rundt og irriterer seg over noe andre gjør. For deres egen del er det jo strengt tatt bare å drite i å ta noen tatoveringer, og hvis de er virkelig ekstreme kan de dumpa dama (eller typen) den dagen han eller hun kler av seg og avdekker en eller annen form for kroppsmaling, scarification eller hva de nå måtte være i besittelse av. Men det å løpe rundt og irritere seg over hva andre gjør må være ganske sterkt. En viss forskjell er det jo, i den forstand at en utsettes for mange av disse tatoveringene, spesielt nå om sommeren når mange går lettkledde. En utsettes ikke for analsex på samme måte. Selv om jeg er helt enig i at folk burde bry seg mindre om hva andre liker og gjør. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg synes ikke det..Jeg synes tatoveringer kan være riktig snertent. Mannearmer, f.eks, med stilige tattiser på er pent&snacksi. Men tatovering og tatovering er selvsagt ikke samme sak, mye avhenger selvsagt av motiv, plassrering og om personen er generelt atraktiv. Jeg synes det blir litt som å være i mot f.eks jeans. Det er fint på noen, stygt på andre, og de kommer i mange utgaver..:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg synes ikke det..Jeg synes tatoveringer kan være riktig snertent. Mannearmer, f.eks, med stilige tattiser på er pent&snacksi. Men tatovering og tatovering er selvsagt ikke samme sak, mye avhenger selvsagt av motiv, plassrering og om personen er generelt atraktiv. Jeg synes det blir litt som å være i mot f.eks jeans. Det er fint på noen, stygt på andre, og de kommer i mange utgaver..:-) Jeans sitter jo ikke helt fast, da Man får dem av før de ser patetiske ut. Sånn i forhold til mote, alder osv. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg synes ikke det..Jeg synes tatoveringer kan være riktig snertent. Mannearmer, f.eks, med stilige tattiser på er pent&snacksi. Men tatovering og tatovering er selvsagt ikke samme sak, mye avhenger selvsagt av motiv, plassrering og om personen er generelt atraktiv. Jeg synes det blir litt som å være i mot f.eks jeans. Det er fint på noen, stygt på andre, og de kommer i mange utgaver..:-) Skriver under på det, laguna. Det kommer an på personen, hvor det sitter, hvordan tatoveringen er osv. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeans sitter jo ikke helt fast, da Man får dem av før de ser patetiske ut. Sånn i forhold til mote, alder osv. Joa, tattisene er selvsagt permanente, men jeg har ikke sett så mange jeg synes har blitt helt grønnjævlige grunnet alder. Er de grønnjævlige har de vært det fra dag 1, liksom. Men det er selvsagt mye stygt. En jeg kjenner (men bare litt..Whitetrash element fra USA..;-)) tatoverte faen meg "born to lose" over hele brystkassa, da dama hans slo opp :-o Jeg regner med at den har funka som selvoppfyllende profeti siden..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Skriver under på det, laguna. Det kommer an på personen, hvor det sitter, hvordan tatoveringen er osv. Det gjør det..:-) Noen tattiser er bare fule, mens andre er sexy&kule.. (hey, det rimte..!;-)) Personlig har jeg to kule og en som bare er..vel..støgg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Joa, tattisene er selvsagt permanente, men jeg har ikke sett så mange jeg synes har blitt helt grønnjævlige grunnet alder. Er de grønnjævlige har de vært det fra dag 1, liksom. Men det er selvsagt mye stygt. En jeg kjenner (men bare litt..Whitetrash element fra USA..;-)) tatoverte faen meg "born to lose" over hele brystkassa, da dama hans slo opp :-o Jeg regner med at den har funka som selvoppfyllende profeti siden..;-) Vel, du får vente 20-30-40 år og se om de er like kule da ;-) For vi synes jo at de fleste andre 70 og 80-talls saker er fine fortsatt? Når det er sagt, jeg gir egentlig f* i hva andre "smykker" seg med,- men jeg vil ikke ha hverken tatovering eller piercing selv. Helst ikke ungene mine heller,- men det skjønner jeg jo at jeg ikke bestemmer om noen år 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Joa, tattisene er selvsagt permanente, men jeg har ikke sett så mange jeg synes har blitt helt grønnjævlige grunnet alder. Er de grønnjævlige har de vært det fra dag 1, liksom. Men det er selvsagt mye stygt. En jeg kjenner (men bare litt..Whitetrash element fra USA..;-)) tatoverte faen meg "born to lose" over hele brystkassa, da dama hans slo opp :-o Jeg regner med at den har funka som selvoppfyllende profeti siden..;-) He, he! En jeg kjenner som hadde sittet to uker eller noe for fyllekjøring kom ut igjen med "fuck jail" på armen 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Vel, du får vente 20-30-40 år og se om de er like kule da ;-) For vi synes jo at de fleste andre 70 og 80-talls saker er fine fortsatt? Når det er sagt, jeg gir egentlig f* i hva andre "smykker" seg med,- men jeg vil ikke ha hverken tatovering eller piercing selv. Helst ikke ungene mine heller,- men det skjønner jeg jo at jeg ikke bestemmer om noen år Synes det er mange 80 talls tattiser som er like fine i dag jeg..(med mindre det er en liten skorpion som holder en rød rose, liksom..;-)) Jeg mener at det ikke er et motefenomen på linje med klær og sveis, selvom "alle" slang seg på tattiser&hulling på midten av nittitallet. Jeg var tidlig på og piercet nesa mi med varm nål som trettenåring(:-o) og har aldri analysert den som trendfenomen, uansett hvordan motene har bølget hit og dit mellom 1987 og nå..;-) Den er kul og "meg", og det samme gjelder to av tattisene mine. (den siste er med hånda på hjertet bare..stygg..) Jeg synes tatoveringer (og en del piercinger) er ganske tidløse og ofte ganske sexy..Med mindre man har gått hen og tatt en av de værste motedille tingene..(delfin, kinategn o.l..) (sier jeg! som hullet navlen min i 94...;-)) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 He, he! En jeg kjenner som hadde sittet to uker eller noe for fyllekjøring kom ut igjen med "fuck jail" på armen *LOL* oj,oj! Regner med det var litt anger der? 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Bryggesjauer? Greit på gamle sjømenn, men ikke ellers. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Vel, du får vente 20-30-40 år og se om de er like kule da ;-) For vi synes jo at de fleste andre 70 og 80-talls saker er fine fortsatt? Når det er sagt, jeg gir egentlig f* i hva andre "smykker" seg med,- men jeg vil ikke ha hverken tatovering eller piercing selv. Helst ikke ungene mine heller,- men det skjønner jeg jo at jeg ikke bestemmer om noen år Dessuten er det jo gått av "mote", og det er jo ikke lenger noe "alle" gjør, bare de som synes det er genuint fint,eller de som hiver seg mer en ti år forsent på bølgen.. Så ungene dine har sikkert ikke lyst til det når de kommer til alder&år..;-)Med mindre de blir retrohipt, eller de blir seriøst opptatt av kroppsbesmykning. Kidsen synes jo tattiser er tarvelig, sant? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Dessuten er det jo gått av "mote", og det er jo ikke lenger noe "alle" gjør, bare de som synes det er genuint fint,eller de som hiver seg mer en ti år forsent på bølgen.. Så ungene dine har sikkert ikke lyst til det når de kommer til alder&år..;-)Med mindre de blir retrohipt, eller de blir seriøst opptatt av kroppsbesmykning. Kidsen synes jo tattiser er tarvelig, sant? Tja, aldri godt å vite Datteren spurte en gang om piercing, men jeg tror ikke hun mente det helt alvorlig... Tror hun hadde fått lettere panikk (og sikkert sjokk) om jeg hadde sagt det var greit... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 He, he! En jeg kjenner som hadde sittet to uker eller noe for fyllekjøring kom ut igjen med "fuck jail" på armen Hehe, verre blir det ikke! 0 Siter
sheba Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Enig med deg der om tatoveringen anskaffes i den alderen, blir selv 40 til høsten. men hva med de som allered har en?? den sitter jo der den sitter uansett om du ikke er "stinn av gryn" og kan fjerne den? Jeg har kun hatt en piercing, da var jeg 26 år, fjernet den når jeg var 35 og tatovering har jeg ikke vurdert, men har ei venninde på 48 som har en, synes slett ikke den ser "fæl" ut pga alderen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.