Gå til innhold

NHD - Hva er det som skjer?????


firebird1365380441

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Jeg fikser søren meg ikke å spise lenger.Greier ikke.Blir kvalm av tanken.Føler meg diger som en elefant, at alt tyter ut og er stygt og ekkelt.Jeg blir stadig tynnere og det er bra - for meg.Men samtidig ikke.For egentlig er det helt motstridende, nært sagt selvmotsigende....men likevel kommenterer alle hvor "flott" jeg har blitt, at jeg blir "penere" jo tynnere jeg blir.Er absolutt ikke undervektig(KMI:25,6), så det er ikke et problem (ennå).Men noe inni hodet mitt vil ikke spise.Jeg er deppa, så nå skal de diskutere om jeg skal få ECT, noe jeg har fått før , med skikkelig bra virkning.Men vil det gi meg matlysten tilbake?Eller gi meg et bedre selvbilde?Må vel jobbe med det når jeg er litt bedre av depresjonen.

Har tatt en pause i terapien.Det ble for mye med alt det andre som har skjedd denne våren og sommeren.Alt har vært et jævla jag av operasjoner, vondt her og der, psykoser,hallusinasjoner og nå, til slutt, tvangsinnleggelse.Er "grensepsykotisk",får jeg høre....grense mellom psykose og hva?Grense mellom hva og hva?Har halliser som kommer og går, psykotisk i perioder, særlig hvis det blir for mye stress og kjør.Var derfor jeg tok pause i terapien, alt gikk jo i surr til slutt.Og jeg ville ingenting mer.Som å gå på snørra fra en ti etasjes blokk, omtrent....Eller en 4 etasjes, kanskje, for jeg lever jo enda.

Ble ikke ferie til trøndelag i år heller, ikke nordover en gang.Og været er for jævlig, tåka henger over byen og det blåser surt.

Men et lite lys i mørke....pusia mi har fått kattunga!4 små....de er SÅ nydelige.Perfekte....Hadde jeg hatt en sjanse til å leve et annet liv for bare en dag, ville jeg ha vært en katt....

Men jeg er bare et menneske, komplett "nutty" akkurat nå.

Takknemlig for svar....(vet egentlig ikke hva jeg har spurt om...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jo ikke NHD, da, men tenkte jeg skulle skrive noen ord likevel..Trist at du sliter så for tiden! Men, det hjelper ingenting på problemene dine om du slutter å spise, vennen. Mangel på energi og næringsstoffer kan jo gjøre depresjonene dine verre. Det er fakta. Kanskje du føler deg bedre om du ikke spiser, men tro meg, det varer bare en kort stund. Så jeg vil råde deg til å få hjelp med maten før det utvikler seg til en spiseforstyrrelse..du virker som du er på god vei..Og når du først har viklet deg skikkelig inn i det mønsteret, er det kjempevanskelig å komme seg ut av. Det vet jeg alt om!!!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...