Gå til innhold

Løp og kjøp

Anbefalte innlegg

Gjest CicilieMi
Skrevet

Skal ha meg en ny pc.Bruksområder blir pc spill og internett.

Hvilken prisklasse må jeg opp i ?

Noen som har noe å anbefale?

Skrevet

Hvis du hadde hatt kunnskapen til å skru sammen selv, hadde nok kostnaden blitt på rundt 5000,- for å få en habil kasse.

I og med at du spør her, regner jeg med at du ikke kan det. For å få mest mulig maskin pr. krone ville jeg da anbefale deg å ta en tur innom en av Datakjedens butikker og bedt dem sy sammen en kasse til deg. Cirka 6-7 lapper for en habil kasse vil jeg da anta, i overkant av 10 lapper om du skal ha en med tipp-topp deler. Og noe mer enn det om du vil ha kasse med det absolutt beste av alle deler.

Ellers vil ferdigmaskinene som komplett.no selger (gamermaskinene) trolig være gode nok for de fleste behov; billigste av disse koster rundt 8 lapper (skjerm, tastatur og mus kommer i tillegg).

Det kan også være verdt å ta en tur innom nærmeste OBS-butikk - om de har igjen noen av PC'ene de har hatt der tidvis (partivare), får man mye for pengene på de maskinene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...