tiliti Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Kjøpte en flaske lakkfjerner til 200 kroner, som omtrent ikke lager et lite merke i lakken på kjøpmanndisken min - har jeg noen mulighet til å få tilbake pengene fra butikken? Denne SKAL fungere, men gjør det tydeligvis ikke. Har ikke så god råd, og har snart brukt like mye penger på lakkfjerner som en ny, litt mindre kjøpmanndisk som ikke er lakket vil koste meg .. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 På tide at du finner ut hva lakken er lagd av? Du kan alltids prøve å få tilbake pengene. Selv ville jeg brukt slipemaskin.. 0 Siter
tiliti Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 På tide at du finner ut hva lakken er lagd av? Du kan alltids prøve å få tilbake pengene. Selv ville jeg brukt slipemaskin.. Begynte med slipemaskin, men etter 10 timer og enda ikke ferdig med skuffer og skap ble jeg bekymret for at det ville ta for lang tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.