Gjest Liten leilighet Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Vi skal ha navnedag for jenta vår og trenger lokale til ca 40 gjester. Har noen et tips om et rimelig og hyggelig sted, gjerne på østkanten. Håper på svar 0 Siter
Gemini Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg bodde på Haugerud tidligere, og vi leide da Trosterudvillaen av Hellerud bydel. Jeg vet at bydelsgrensene er endret, og kanskje er utleie-lokalene også endret med tiden, dette er ca 6-7 år siden. Men du kan jo ringe bydelskontoret som Trosterud nå hører inn under, og spørre. Tror det offisielt er max 40 gjester man kan ha der. Vi var vel drøyt 45 på det største treffet som ble holdt i Trosterudvillaen dengang. Veldig koselig sted, som navnet tilsier, en villa, med kjøkken (fullt utstyrt), spisestue, to andre stuer, toaletter (inkl handikapptoalett og rullestolvennlig inngang), en stor deilig hage utenfor osv. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg bodde på Haugerud tidligere, og vi leide da Trosterudvillaen av Hellerud bydel. Jeg vet at bydelsgrensene er endret, og kanskje er utleie-lokalene også endret med tiden, dette er ca 6-7 år siden. Men du kan jo ringe bydelskontoret som Trosterud nå hører inn under, og spørre. Tror det offisielt er max 40 gjester man kan ha der. Vi var vel drøyt 45 på det største treffet som ble holdt i Trosterudvillaen dengang. Veldig koselig sted, som navnet tilsier, en villa, med kjøkken (fullt utstyrt), spisestue, to andre stuer, toaletter (inkl handikapptoalett og rullestolvennlig inngang), en stor deilig hage utenfor osv. Ja, der er det fint. Det tilhører Alna bydel nå. 0 Siter
Gjest hvor øst ? Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hvilken retning av østkanten da...? Hva med Lambertseter gård, Nordseter gård eller Nordstrandhuset ? 0 Siter
Gjest Liten leilighet Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hvilken retning av østkanten da...? Hva med Lambertseter gård, Nordseter gård eller Nordstrandhuset ? Takk for gode forslag, skal sjekke dem ut. Vi bor på Vålerenga. 0 Siter
Gjest Liten leilighet Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg bodde på Haugerud tidligere, og vi leide da Trosterudvillaen av Hellerud bydel. Jeg vet at bydelsgrensene er endret, og kanskje er utleie-lokalene også endret med tiden, dette er ca 6-7 år siden. Men du kan jo ringe bydelskontoret som Trosterud nå hører inn under, og spørre. Tror det offisielt er max 40 gjester man kan ha der. Vi var vel drøyt 45 på det største treffet som ble holdt i Trosterudvillaen dengang. Veldig koselig sted, som navnet tilsier, en villa, med kjøkken (fullt utstyrt), spisestue, to andre stuer, toaletter (inkl handikapptoalett og rullestolvennlig inngang), en stor deilig hage utenfor osv. Takk for forslag, skal ringe dem idag. Husker du ca pris? 0 Siter
Gemini Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Takk for forslag, skal ringe dem idag. Husker du ca pris? Nei, ikke helt sikker. Det var et depositum, som man får igjen etter å ha returnert nøkkelen og lokalet (vasket og ryddet). Og så en leiepris, men som sagt, husker ikke helt. Kanskje et par tusen? Men det finner du jo fort ut av når du ringer og spør :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.