Gå til innhold

Trenger leielokale til navnedag i Oslo-tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Liten leilighet
Skrevet

Vi skal ha navnedag for jenta vår og trenger lokale til ca 40 gjester. Har noen et tips om et rimelig og hyggelig sted, gjerne på østkanten.

Håper på svar

Skrevet

Jeg bodde på Haugerud tidligere, og vi leide da Trosterudvillaen av Hellerud bydel. Jeg vet at bydelsgrensene er endret, og kanskje er utleie-lokalene også endret med tiden, dette er ca 6-7 år siden. Men du kan jo ringe bydelskontoret som Trosterud nå hører inn under, og spørre.

Tror det offisielt er max 40 gjester man kan ha der. Vi var vel drøyt 45 på det største treffet som ble holdt i Trosterudvillaen dengang.

Veldig koselig sted, som navnet tilsier, en villa, med kjøkken (fullt utstyrt), spisestue, to andre stuer, toaletter (inkl handikapptoalett og rullestolvennlig inngang), en stor deilig hage utenfor osv.

Skrevet

Jeg bodde på Haugerud tidligere, og vi leide da Trosterudvillaen av Hellerud bydel. Jeg vet at bydelsgrensene er endret, og kanskje er utleie-lokalene også endret med tiden, dette er ca 6-7 år siden. Men du kan jo ringe bydelskontoret som Trosterud nå hører inn under, og spørre.

Tror det offisielt er max 40 gjester man kan ha der. Vi var vel drøyt 45 på det største treffet som ble holdt i Trosterudvillaen dengang.

Veldig koselig sted, som navnet tilsier, en villa, med kjøkken (fullt utstyrt), spisestue, to andre stuer, toaletter (inkl handikapptoalett og rullestolvennlig inngang), en stor deilig hage utenfor osv.

Ja, der er det fint. Det tilhører Alna bydel nå.

Gjest hvor øst ?
Skrevet

Hvilken retning av østkanten da...? Hva med Lambertseter gård, Nordseter gård eller Nordstrandhuset ?

Gjest Liten leilighet
Skrevet

Hvilken retning av østkanten da...? Hva med Lambertseter gård, Nordseter gård eller Nordstrandhuset ?

Takk for gode forslag, skal sjekke dem ut.

Vi bor på Vålerenga.

Gjest Liten leilighet
Skrevet

Takk for forslag, skal ringe dem idag.

Husker du ca pris?

Skrevet

Takk for forslag, skal ringe dem idag.

Husker du ca pris?

Nei, ikke helt sikker. Det var et depositum, som man får igjen etter å ha returnert nøkkelen og lokalet (vasket og ryddet). Og så en leiepris, men som sagt, husker ikke helt. Kanskje et par tusen? Men det finner du jo fort ut av når du ringer og spør :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...