nyca Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Det er vel ikke bare hos oss det har vært mus innomhus i årenes løp, da aller helst på vinterstid!? Det jeg nå lurer på-tror dere det kan være såpass varmt ute nå at musene trekker inn av den grunn? Jeg hører nemlig at det er noen små jævlær som tasser mellom tak i kjeller og gulv i 1 etasje... 0 Siter
Retz Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Det er nok rotter. Hundrevis av digre, feite, brunstige rotter. Vips, så kravler de fram fra vegger og golv i millioner! 0 Siter
nyca Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Det er nok rotter. Hundrevis av digre, feite, brunstige rotter. Vips, så kravler de fram fra vegger og golv i millioner! Neppe ;o) Kjenner nemlig musa på ganga! 0 Siter
Retz Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Neppe ;o) Kjenner nemlig musa på ganga! Å. *skuffa* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Du bor vel ikke i sokkelen jeg leide for noen år siden? Der tasslet det mus mellom gulv og tak nemmelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.