Gå til innhold

Hvem av dere har laget denne kule sangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er iallefall ikke meg, jeg lager bare triste sanger og trance holder jeg meg gjerne borte fra. Men jeg hørte på den altså og dersom man liker den slags er det sikkert en bra låt ;)

Skrevet

Det er iallefall ikke meg, jeg lager bare triste sanger og trance holder jeg meg gjerne borte fra. Men jeg hørte på den altså og dersom man liker den slags er det sikkert en bra låt ;)

hehe jeg liker sånn musikk, jeg. Har lastet ned en god del dance, trance og techno - men jeg er alene om å like det her hjemme, da.

:)

Uansett er det kult å ha en egen sang :-D

M.Angelica fant også en som het Angelica, den var også bra :)

Skrevet

hehe jeg liker sånn musikk, jeg. Har lastet ned en god del dance, trance og techno - men jeg er alene om å like det her hjemme, da.

Jeg har også en carma-sang :-p

Skrevet

Jeg har også en carma-sang :-p

har du? Kult!

*tenke...*

Er det den Anita Skorgan-sangen?

:-D

Skrevet

har du? Kult!

*tenke...*

Er det den Anita Skorgan-sangen?

:-D

Vel.. det er vel egentlig Karma (Kameleon), men.. nesten da ;-p

Skrevet

Ja, og Pixies sin låt Velouria er jo absolutt en meget bra låt :) Selvom det er langt fra tecno da..

Skrevet

Ja, og Pixies sin låt Velouria er jo absolutt en meget bra låt :) Selvom det er langt fra tecno da..

Den må jeg søke fram.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...