amber sun Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Denne kule sangen som heter "Amber sun", hvem har laget den tro? Melodiøs trance-låt, skikkelig bra jo! Har såklart lastet den ned: http://www.dance-industries.com/view_artist.php?ID=2487&track=9385 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det er iallefall ikke meg, jeg lager bare triste sanger og trance holder jeg meg gjerne borte fra. Men jeg hørte på den altså og dersom man liker den slags er det sikkert en bra låt 0 Siter
amber sun Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Det er iallefall ikke meg, jeg lager bare triste sanger og trance holder jeg meg gjerne borte fra. Men jeg hørte på den altså og dersom man liker den slags er det sikkert en bra låt hehe jeg liker sånn musikk, jeg. Har lastet ned en god del dance, trance og techno - men jeg er alene om å like det her hjemme, da. Uansett er det kult å ha en egen sang :-D M.Angelica fant også en som het Angelica, den var også bra 0 Siter
carma Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 hehe jeg liker sånn musikk, jeg. Har lastet ned en god del dance, trance og techno - men jeg er alene om å like det her hjemme, da. Uansett er det kult å ha en egen sang :-D M.Angelica fant også en som het Angelica, den var også bra Jeg har også en carma-sang :-p 0 Siter
amber sun Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Jeg har også en carma-sang :-p har du? Kult! *tenke...* Er det den Anita Skorgan-sangen? :-D 0 Siter
carma Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 har du? Kult! *tenke...* Er det den Anita Skorgan-sangen? :-D Vel.. det er vel egentlig Karma (Kameleon), men.. nesten da ;-p 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 hehe jeg liker sånn musikk, jeg. Har lastet ned en god del dance, trance og techno - men jeg er alene om å like det her hjemme, da. Uansett er det kult å ha en egen sang :-D M.Angelica fant også en som het Angelica, den var også bra Ja, og Pixies sin låt Velouria er jo absolutt en meget bra låt Selvom det er langt fra tecno da.. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Ja, og Pixies sin låt Velouria er jo absolutt en meget bra låt Selvom det er langt fra tecno da.. Den må jeg søke fram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.