Åsemor Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Ja, det er det. Fikk sms fra samboeren min nå. "helt sinnsykt" står det. Spørsmålet mitt var "er det noe liv eller?" Så her sitter jeg. Gulp i håret, sulten og tørst, klesvask i kjelleren som jeg bare ikke orker å forholde meg til nå. Ingenting på tv, ikkeno gøy på nett. Han derimot, han er på U2-konsert. Forskjell på folk ja. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 *Sender over litt hjemmelaga pizza som trøst* 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 *Sender over litt hjemmelaga pizza som trøst* Åh, det minner meg på at jeg har en pizza i frysern. Har spist pizza 3 ganger siste halvannen uka, men det gjør vel ingenting? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Åh, det minner meg på at jeg har en pizza i frysern. Har spist pizza 3 ganger siste halvannen uka, men det gjør vel ingenting? Selvfølgelig ikke. Pizza er jo slankemat (har jeg hørt) 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Åh, det minner meg på at jeg har en pizza i frysern. Har spist pizza 3 ganger siste halvannen uka, men det gjør vel ingenting? go for it, girl ) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg sender noen cashewnøtter til trøst, Åsemor! 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Selvfølgelig ikke. Pizza er jo slankemat (har jeg hørt) Det har jeg og hørt. 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 har det akkurat make. Kjeder vettet av meg! Samboeren min er her, men han har høretelefoner på og hører på musikk. Vi har ikke Tv for tiden, må skaffe parabol. Han lever i sin egen verden der borte med høretelefonene. Min eneste glede er når det kommer blåe linjer på 100 nyeste!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Det har jeg og hørt. Da er det nok sant og =) 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 har det akkurat make. Kjeder vettet av meg! Samboeren min er her, men han har høretelefoner på og hører på musikk. Vi har ikke Tv for tiden, må skaffe parabol. Han lever i sin egen verden der borte med høretelefonene. Min eneste glede er når det kommer blåe linjer på 100 nyeste!! Blå linjer er pur lykke, det skal jeg være enig med deg. Enda gøyere er det med blå linjer på "svar til deg". 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg kjeder meg så fært at jeg har kjøpt 2 nummer for små sko. Min eneste glede er å komme hjem og ta dem av meg om kvelden. Det er deilig det! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Blå linjer er pur lykke, det skal jeg være enig med deg. Enda gøyere er det med blå linjer på "svar til deg". Hei hei. Nå kom det en blå linje på svar til deg :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 har det akkurat make. Kjeder vettet av meg! Samboeren min er her, men han har høretelefoner på og hører på musikk. Vi har ikke Tv for tiden, må skaffe parabol. Han lever i sin egen verden der borte med høretelefonene. Min eneste glede er når det kommer blåe linjer på 100 nyeste!! Blå linje er konge!! 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg kjeder meg så fært at jeg har kjøpt 2 nummer for små sko. Min eneste glede er å komme hjem og ta dem av meg om kvelden. Det er deilig det! lol 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Blå linjer er pur lykke, det skal jeg være enig med deg. Enda gøyere er det med blå linjer på "svar til deg". enda en ny linje!!!! Nesten som å være på U2 konsert! 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 enda en ny linje!!!! Nesten som å være på U2 konsert! LOL Enkle gleder 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 enda en ny linje!!!! Nesten som å være på U2 konsert! Ja, nå har vi det nesten like gøy her tror jeg. 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 jeg tror jeg ler meg ihjel! Samboeren min skulle komme bort og se på hva jeg egentlig driver med på disse sidene. Han ble litt mistenksom siden jeg sitter her hver dag. Han fikk lese ett par innlegg. Samtidig som han leser tredje innlegget, sier han: "fy, faen, så kjedelig" Deretter går han. Der ble ihvertfall mistenksomheten hans visket bort 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Livet er urettferdig altså (ikke det at jeg vil på U2-konsert da, men...)!! At livet er urettferdig har jeg lært meg etter tre spedbarnsperioder! *sukk* ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 jeg tror jeg ler meg ihjel! Samboeren min skulle komme bort og se på hva jeg egentlig driver med på disse sidene. Han ble litt mistenksom siden jeg sitter her hver dag. Han fikk lese ett par innlegg. Samtidig som han leser tredje innlegget, sier han: "fy, faen, så kjedelig" Deretter går han. Der ble ihvertfall mistenksomheten hans visket bort hahaha. så nå kan du sitter her i fred, uten at han lurer ;-p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.