Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man alle de artige figurene til msn? De smileys typene?

Gjest pose og sekk er best
Skrevet

Høyre klikk og lagre har jeg gjort fra bl.a. denne siden: http://www.websmileys.com/

Så har du jo http://ilovemessenger.com/

Så lagrer jeg de som andre bruker om jeg liker dem. Har 3000 nå, på tide å rydde i mappa, rekker jo ikke bruke alle.

men websmileys var ikke noe fine da. Bare små icons. Og de andre var kjøpe icons. Nei det beste er å laste ned fra warez sider. Der får man alt gratis.

Skrevet

men websmileys var ikke noe fine da. Bare små icons. Og de andre var kjøpe icons. Nei det beste er å laste ned fra warez sider. Der får man alt gratis.

Du trenger da vel ikke gå på piratsider for å laste ned smiley-iconer?

"..................................."

Skrevet

Du trenger da vel ikke gå på piratsider for å laste ned smiley-iconer?

"..................................."

jo da slipper man mye spyware og fanteri...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Har bare gratis smileys jeg. Uten å laste ned fra warez sider.

Liker ikke store smileys som går at linjene får stort mellomrom jeg da.

Skrevet

jo da slipper man mye spyware og fanteri...

Heh?? Du slipper spyware ved å gå på pirat-sider? Det er jo der spywaren florerer.

Ellers så må det da finnes nok av gratis smileys uten at man trenger å piratkopiere for å få det man "trenger".

"......................................"

Skrevet

Heh?? Du slipper spyware ved å gå på pirat-sider? Det er jo der spywaren florerer.

Ellers så må det da finnes nok av gratis smileys uten at man trenger å piratkopiere for å få det man "trenger".

"......................................"

javel! :) da misforstod jeg!

Skrevet

javel! :) da misforstod jeg!

Jeg vet ikke helt hvem som forsto/misforsto hva :-)

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...