Gå til innhold

Ikke lenger tissetrengt, men...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 25 år (gift uten barn) som har et plagsomt problem! Jeg er ikke lenger tissetrengt når jeg må på do - jeg får rett og slett vondt i nederst i magen! Det virker som om musklene knytter seg skikkelig. Jeg må passe på at jeg får gått på do med jevne mellomrom, hvis ikke verker magen i lang tid etterpå. Hva kan dette skyldes? Har hatt det sånn i et halvt år. Det er utrolig plagsomt i tillegg til at det er vondt! Jeg har tidligere vært plaget mye med urinveisinfeksjon, men har ikke merket særlige symptomer på dette på en stund, bortsett fra at jeg synes jeg går på do sinnsykt ofte! Våkner ofte på nettene av at jeg må på do selv om jeg ikke har drukket mye på kvelden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19212-ikke-lenger-tissetrengt-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege

Hvorfor du har vondt vet jeg ikke, men jeg ville kontaktet lege for å finne ut om du tømmer blæren fullstendig når du har latt vannet og jeg ville undersøkt om du har urinveisinfeksjon nå. Det er mange som er plaget med hyppig vannlatning. Vi vet lite om hvorfor pasientene har denne plagen. Ofte finner man ingen forklaring. I noen tilfelle kan det være blitt en uvane å late vannet hyppig. Det er neppe farlig å holde seg lengre enn du pleier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...