Gjest martamor Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har til nå brukt Decleors Hydra Floral Emulsion, som gir fuktighet og ekstra glød til ansiktet - jeg ser virkelig forskjell. Men den skrantne studentøkonomien tåler ikke den utskeielsen en gang til, finnes det en litt billigere en som gjør samme nytten? Hva med Loreals HappyDerm eller hva den nå heter? Har anlegg for fet hud, så den bør ikke være for oljete. Takker for svar=) 0 Siter
Osiris Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Har du sjekket prisen på den Decleor kremen på Strawberrynet da? De er jo endel billigere, og krona står jo ganske sterkt nå så man får mer igjen for pengene. Adressen er strawberrynet.com Både jeg og mange andre her inne har handlet der mange ganger, og det er helt trygt 0 Siter
Flyberta Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg syns Happydermen til Lóreal funker bra. Litt udrøy, men likevel billig, da. 0 Siter
Gjest Snowqueen Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg syns Happydermen til Lóreal funker bra. Litt udrøy, men likevel billig, da. Happydermen syns jeg legger seg som et "belegg" uten på huden liksom, så for meg funker den ikke. Men jeg er veldig fornøyd med andre produkter fra Loreal. Bruker Revital lift til daglig og den funker fint for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.