Gå til innhold

En forsvunnet doktor.


thinkerbell

Anbefalte innlegg

thinkerbell

Nå har jeg ventet i 65 uker på en avgjørelse fra trygdekontoret, angående saken min.

Alle uttalelser/erklæringer og papirer er sendt dem og jeg har fått bekreftelse på at de har motatt dette. Det eneste de venter på nå er legen på trygdekontoret som skal gå igjennom saken.

Problemet: Trygdekontorets lege er forsvunnet.

Ingen vet hvor vedkommende er. Det ble meg fortalt at det er stor sannsynlighet at vedkommende er på ferie, men ingen vet altså når h*n gikk i ferie eller når h*n kommer tilbake.. Det eneste jeg har fått til svar etter flere telefoner dit; vedk. lege blir borte og det blir nok en stund,- sannsynligvis lenge.

Jeg drar til trygdekontoret og nekter å gå før jeg får snakke med en saksbehandler som vet noe om dette.

Denne saksbehandleren blir flau når jeg konfronterer ham med dette -og sakens ventetid. Han nekter å tro meg når jeg sier jeg har ventet i 65 uker, altså godt over et år. Jeg finner frem min egen saksmappe og viser ham søknader og andre papirer. Og etterhvert legger han seg flat og lover meg å ta seg personlig av saken min.

Jeg spør hvem som er satt inn som vikar og får til svar at det er få leger med slik kompetanse og derfor er det ikke satt inn noen vikar.

Hvordan er det mulig? Hvordan kan det ha seg at -ingen- vet hvor dette mennesket befinner seg? At vedk trenger ferie har jeg full forståelse for, jeg vil bare vite når vedk er tilbake sik at jeg omsider kan få en avgjørelse i saken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror sivilombudsmannen er rette klageinstans når det gjelder forsvunne trygdeleger :-) (dvs. at du kan klage over saksbehandling og ventetid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Tror sivilombudsmannen er rette klageinstans når det gjelder forsvunne trygdeleger :-) (dvs. at du kan klage over saksbehandling og ventetid.)

Mulig det. Pasientombudet har jeg fått mye god hjelp av i denne saken og h*n foreslo det samme som deg i dag.

Jeg unner alle og enhver en sabla god ferie, det handler ikke om det. Jeg blir bare forbløffet over at det ikke finnes -noen- som vet når en kollega returnerer.Sånt finner jeg helt makalöst. Er det ingen som har orden på noe som helst?

Hadde jeg vært toppidrettsutøver, ... eller prinsesse (..)så hadde denne saken vært ordnet på null komma niks.

Sånt gjør meg rasende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Mulig det. Pasientombudet har jeg fått mye god hjelp av i denne saken og h*n foreslo det samme som deg i dag.

Jeg unner alle og enhver en sabla god ferie, det handler ikke om det. Jeg blir bare forbløffet over at det ikke finnes -noen- som vet når en kollega returnerer.Sånt finner jeg helt makalöst. Er det ingen som har orden på noe som helst?

Hadde jeg vært toppidrettsutøver, ... eller prinsesse (..)så hadde denne saken vært ordnet på null komma niks.

Sånt gjør meg rasende.

Meg også, rasende altså.

Nei, vi som er ute av arbeidsmarkedet må tilbake skal det bli litt stell på ting. Tror du ikke? :o)

Du kan jo skrive en B- roman i kriminalsjangeren mens du venter...

Vh bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...