Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jente på 35 år. Har i de siste 4 uker vært plaget med tidvis diare. I går oppdaget jeg også slim og litt blod (har ikke merket dette før).

For 4 uker siden fikk jeg påvist B-vitaminmangel og lave jernlagre i blodet. I tillegg fikk jeg en kraftig halsbetennelse og for dette fikk jeg først Ery-Max, men da fikk jeg voldsomme magesmerter. Fikk da Dalacin i stedet, og disse fungerte bedre. Mageproblemene begynte m.a.o. i forbindelse med dette.

Ettersom diareen ikke har gitt seg (blitt litt bedre), så begynner jeg å bli nervøs, spesielt etter at jeg oppdaget blodet i avføringen.

Har vondt i magen ved hvert dobesøk, men så er det borte så fort jeg har hatt avføring. Magen føles kanskje litt uggen, men ikke værre en det.

Ettersom jeg begynner og bli litt nervøs, så virker det som magen slår seg vrang når jeg begynner og tenke på at jeg skal få vondt i magen. Magesmertene rett før hvert dobesøk kan forklares med følelsen man har nå man gruer seg til noe. Føler at jeg har kommet inn i en ond sirkel. Tenker kreft osv. Har du noen formening om hva dette kan være, og hva jeg kan gjøre for og bli kvitt det. Har prøvd Ido Form, med dette hjelper ikke noe særlig. Er det nødvendig å kontakte lege, eller kan jeg avvente situasjonen litt. Har ikke spist noen av tablettene de siste 3 dager for å se om dette hjelper.

Anonym

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192153-mageproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...