Gå til innhold

Kappe ved med motorsag kl 06.30

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Nei, selvfølgelig mener jeg ikke at alle skal vite at jeg har vært på sykehuset, Jeg trenger heller ingen sympati for det, men jeg mener, som deg, at i disse ferietider går det ann å drøye vedkappingen til kl 8.

Personlig mener jeg det går an å drøye sagingen til senere på dagen. En ting er anleggsfolk o.l. som har en lang arbeidsdag og må utnytte denne. Noe helt annet er privatpersoner som godt kan utsette slikt arbeid noen timer. Dette burde være vanlig folkeskikk.

laguna1365380434
Skrevet

Nei,det var helt riktig!

You go girl! :-)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Personlig ville jeg vel vært litt forsiktig med å slenge sterke uttrykk etter folk med motorsag.....

;)

Skrevet

Personlig ville jeg vel vært litt forsiktig med å slenge sterke uttrykk etter folk med motorsag.....

;)

Jeg lar meg ikke skremme så lett, desverre kanskje, siden jeg verken er spesielt stor eller sterk. Men jeg er derimot veldig god i å bruke kjeften.

Gjest margido
Skrevet

Normal arbeidsdag starter i den tiden. Jeg hadde saga videre.

Skrevet

Normal arbeidsdag starter i den tiden. Jeg hadde saga videre.

For de som jobber skift så starter nok dagen rundt de tidene, men for vanlige dødelige starter den nok litt senere.

Gjest margido
Skrevet

For de som jobber skift så starter nok dagen rundt de tidene, men for vanlige dødelige starter den nok litt senere.

Du hadde vel bare godt av å komme deg opp.

Skrevet

Du hadde vel bare godt av å komme deg opp.

Jeg sto ikke opp, jeg nekter å stå opp før kl 9 når jeg har ferie.

Gjest margido
Skrevet

Jeg sto ikke opp, jeg nekter å stå opp før kl 9 når jeg har ferie.

Da bråkte ham for lite.

Skrevet

Da bråkte ham for lite.

han ikke ham..

Men joda han gav seg en liten stund. han ble vel redd for en illsint naken kvinne, med rødt hår til alle kanter og mord i blikket. (Jeg ble iallefall redd da jeg så megselv i speilet da jeg sto opp)

Gjest margido
Skrevet

han ikke ham..

Men joda han gav seg en liten stund. han ble vel redd for en illsint naken kvinne, med rødt hår til alle kanter og mord i blikket. (Jeg ble iallefall redd da jeg så megselv i speilet da jeg sto opp)

;-) jeg gir meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...