petter smart Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Nei, selvfølgelig mener jeg ikke at alle skal vite at jeg har vært på sykehuset, Jeg trenger heller ingen sympati for det, men jeg mener, som deg, at i disse ferietider går det ann å drøye vedkappingen til kl 8. Personlig mener jeg det går an å drøye sagingen til senere på dagen. En ting er anleggsfolk o.l. som har en lang arbeidsdag og må utnytte denne. Noe helt annet er privatpersoner som godt kan utsette slikt arbeid noen timer. Dette burde være vanlig folkeskikk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Nei,det var helt riktig! You go girl! :-) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Personlig ville jeg vel vært litt forsiktig med å slenge sterke uttrykk etter folk med motorsag..... 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Personlig ville jeg vel vært litt forsiktig med å slenge sterke uttrykk etter folk med motorsag..... Jeg lar meg ikke skremme så lett, desverre kanskje, siden jeg verken er spesielt stor eller sterk. Men jeg er derimot veldig god i å bruke kjeften. 0 Siter
Gjest margido Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Normal arbeidsdag starter i den tiden. Jeg hadde saga videre. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Normal arbeidsdag starter i den tiden. Jeg hadde saga videre. For de som jobber skift så starter nok dagen rundt de tidene, men for vanlige dødelige starter den nok litt senere. 0 Siter
Gjest margido Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 For de som jobber skift så starter nok dagen rundt de tidene, men for vanlige dødelige starter den nok litt senere. Du hadde vel bare godt av å komme deg opp. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Du hadde vel bare godt av å komme deg opp. Jeg sto ikke opp, jeg nekter å stå opp før kl 9 når jeg har ferie. 0 Siter
Gjest margido Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg sto ikke opp, jeg nekter å stå opp før kl 9 når jeg har ferie. Da bråkte ham for lite. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Da bråkte ham for lite. han ikke ham.. Men joda han gav seg en liten stund. han ble vel redd for en illsint naken kvinne, med rødt hår til alle kanter og mord i blikket. (Jeg ble iallefall redd da jeg så megselv i speilet da jeg sto opp) 0 Siter
Gjest margido Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 han ikke ham.. Men joda han gav seg en liten stund. han ble vel redd for en illsint naken kvinne, med rødt hår til alle kanter og mord i blikket. (Jeg ble iallefall redd da jeg så megselv i speilet da jeg sto opp) ;-) jeg gir meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.