Gå til innhold

Hva betyr *s*?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva betyr *s*?
Skrevet

Betyr det at man er sint eller glad?

*S*

*s*

Gjest Eroschat
Skrevet

Tror det er et eroschat fenomen?

*s* betyr at du er glad, smiler.

Gjest Hva betyr *s*?
Skrevet

Tror det er et eroschat fenomen?

*s* betyr at du er glad, smiler.

Har bare sett det her inne, jeg, derfor jeg lurte. Hva er Eroschat? Hvis du gidder....

Gjest Nosferatü
Skrevet

Det er når de sitter og snurrer på stolen småpromper og koser seg.

Tror jeg.

Gjest Hva betyr *s*?
Skrevet

Det er når de sitter og snurrer på stolen småpromper og koser seg.

Tror jeg.

Jaha.

Skrevet

Har bare sett det her inne, jeg, derfor jeg lurte. Hva er Eroschat? Hvis du gidder....

Alt du setter mellom stjerne er "chattespråk" -som *vinker*, eller *ler* - *s* betyr *smiler* ;:)

Gjest Hva betyr *s*?
Skrevet

*s* er forkortelse for *smiler*

Men hvorfor er det så mange som skriver de sinte overskriftene, men allikevel har med *S* på slutten da? Er det ikke lov å være sint og mene det?

Gjest erfaren x eroschatter
Skrevet

Svarer:

Eros - chat/ sier seg selv."Erotisk snakk".

Forumet finnes på nettet. Anbefales ikke mm. du er veldig nøden.

Skrevet

Men hvorfor er det så mange som skriver de sinte overskriftene, men allikevel har med *S* på slutten da? Er det ikke lov å være sint og mene det?

Har jeg ikke lagt merke til *ser forundret ut*

Skrevet

Har ikke sett så mange av dem, jeg...? Kanskje noen legger til en *s* for å formilde det sinte uttrykket litt?

Gjest Hva betyr *s*?
Skrevet

Har jeg ikke lagt merke til *ser forundret ut*

Finner ikke igjen den overskrifta nå.

Mange ganger når man slenger dritt (slik jeg oppfatter det), er det liksom greit så lenge man slenger på en smiley bak? Da behøver man ikke å stå for at man har vært ekkel/slengt dritt/vært spydig?

Synes det er så merkelig når noen skriver ekle ting og allikevel slenger på et smil bak. Virker litt feigt synes jeg.

Skrevet

Mange ganger når man slenger dritt (slik jeg oppfatter det), er det liksom greit så lenge man slenger på en smiley bak? Da behøver man ikke å stå for at man har vært ekkel/slengt dritt/vært spydig?

Synes det er så merkelig når noen skriver ekle ting og allikevel slenger på et smil bak. Virker litt feigt synes jeg.

Så er det vel feige menensker da vel. Det er alle slag her inne forundrer meg ikke det minste *S*

Med vennlig hilsen

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bruker sånne smileys og tegn mest for å vise hva slags ansiktsutrykk og kroppspråk jeg hadde brukt om jeg pratet ansikt tilansikt med noen..

Enkelte ting kan høres harskt, men være ment mye tjomsligere..

Men er jeg gretten påordetelig krydrer jeg ikke med smileys..

:-)

Skrevet

Kanskje det du kaller dritt/ekle bemerkninger (eller hva det nå var du kalte det) egenlig var ironisk ment? Derfor en *s*,- for å vise at det var en slags spøk?

Skrevet

Feigt..? Pøh, er du frekk eller? *s*

(Du skjønte ikke nå at dette var en spøk?)

Når man kommuniserer skriftlig på nett kan man ikke lese hverandres kroppsspråk eller høre hverandres tonefall slik man kan ellers. Slike skriftlige uttrykkstegn som *s* eller emoticons fungerer derfor som en erstatning. Det betyr ikke at man ikke er ansvarlig for det man sier, men det er en måte å vite at man kanskje sier noe som en spøk, som ironi eller for å sette noe på spissen.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bruker sånne smileys og tegn mest for å vise hva slags ansiktsutrykk og kroppspråk jeg hadde brukt om jeg pratet ansikt tilansikt med noen..

Det skulle være en "kan" inni der ett sted..Sorry.

Skrevet

KJERRING!!!!!

*smiler*

laguna1365380434
Skrevet

KJERRING!!!!!

*smiler*

Bitch!

*smiler tilbake*

Skrevet

Svarer:

Eros - chat/ sier seg selv."Erotisk snakk".

Forumet finnes på nettet. Anbefales ikke mm. du er veldig nøden.

Hehe - godt svart.

Men mm betyr "med mer", ikke "med mindre"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...