Gjest kryssord-løser Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Er det noen som kan forklare meg hvordan disse oppgavene løses. Jeg skjønner at hvert tall kun kan brukes en gang innen for hver ramme men..... 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Og bare en gang for hver vannrette og loddrette linje - det er et helvete..... 0 Siter
pjusken Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Og bare en gang for hver vannrette og loddrette linje - det er et helvete..... Men du og du så morsomt! Har fått helt dilla jeg!!! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Men du og du så morsomt! Har fått helt dilla jeg!!! :-) Jeg la det for hat etter ett forsøk jeg det minner om de grusomme spillene som bankene ga ut før - sånne man skal skyve rundt brikke på og så skal logoen og slagordet deres komme frem. rubiks kube det samme - og det som er mest irriterende er at min lillesøster klarer sånt på 1-2-3 hehe 0 Siter
Gjest fått helt dilla :o) Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det står godt forklart hvordan du skal gjøre det. Svaret til flisa sier også alt ) 0 Siter
Gjest kryssord-løser Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Og bare en gang for hver vannrette og loddrette linje - det er et helvete..... Jeg ser det står forklar men skjønner det ikke helt. Skal alle tallrekkene få samme sluttsum eller er det det det ikke skal? Det er jo ikke noe vanskelig å sette inn tallene kun en gang.... Skjønner du hva jeg ikke skjønner?! 0 Siter
Gjest kryssord-løser Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 [quote name=fått helt dilla )' timestamp='1122562381' post='2685455] Det står godt forklart hvordan du skal gjøre det. Svaret til flisa sier også alt ) Takk for svar men hadde jeg skjønt forklaringen hadde jeg neppe spurt her. Se forøvrig mitt svar til flisa. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg ser det står forklar men skjønner det ikke helt. Skal alle tallrekkene få samme sluttsum eller er det det det ikke skal? Det er jo ikke noe vanskelig å sette inn tallene kun en gang.... Skjønner du hva jeg ikke skjønner?! Hvert tall skal bare stå én gang i hver rekke, kolonne, og dessuten innad i de små firkantene. Dessuten heter det Sudoku ;-) http://aftenbladet.no/quiz/sudoku/ 0 Siter
Gjest kryssord-løser Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hvert tall skal bare stå én gang i hver rekke, kolonne, og dessuten innad i de små firkantene. Dessuten heter det Sudoku ;-) http://aftenbladet.no/quiz/sudoku/ Skjønner fortsatt ikke meningen, jeg. Jeg kan vel ikke bare sette inn hvilke tall jeg vil bare det ikke er brukt før? *dum* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Skjønner fortsatt ikke meningen, jeg. Jeg kan vel ikke bare sette inn hvilke tall jeg vil bare det ikke er brukt før? *dum* I hver av de vannrette rekkene skal tallene 1-9 stå kun én gang hver. I hver av de loddrette rekkene skal tallene 1-9 stå kun én gang hver. I hver av de små rutene skal tallene 1-9 stå kun én gang hver. Verken mer eller mindre! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hvert tall skal bare stå én gang i hver rekke, kolonne, og dessuten innad i de små firkantene. Dessuten heter det Sudoku ;-) http://aftenbladet.no/quiz/sudoku/ Det var morsomt:-) 0 Siter
Gjest fått helt dilla :o) Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det var morsomt:-) ))) ja ikke sant ))) !! Takk for denne linken mij !! Har tilbragt det meste av kvelden her ...... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 [quote name=fått helt dilla )' timestamp='1122583045' post='2685717] ))) ja ikke sant ))) !! Takk for denne linken mij !! Har tilbragt det meste av kvelden her ...... Jo, væsjego, du! :-) Selv har jeg enda ikke så mye som prøvd... 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg ser det står forklar men skjønner det ikke helt. Skal alle tallrekkene få samme sluttsum eller er det det det ikke skal? Det er jo ikke noe vanskelig å sette inn tallene kun en gang.... Skjønner du hva jeg ikke skjønner?! I hver rekke skal alle tallene fra 1-9 brukes - så jo, summen blir jo også den samme i hver rad -og i hver gruppe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 [quote name=fått helt dilla )' timestamp='1122583045' post='2685717] ))) ja ikke sant ))) !! Takk for denne linken mij !! Har tilbragt det meste av kvelden her ...... ahhrg, jeg får til både lett og middels men blir sprø av den vanskelige!!!! Jeg får vel fortsette imorgen ;-) 0 Siter
Kjersti S Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 [quote name=fått helt dilla )' timestamp='1122583045' post='2685717] ))) ja ikke sant ))) !! Takk for denne linken mij !! Har tilbragt det meste av kvelden her ...... Det er ganske plagsomt å få dilla på sånt som ette! Pappa viste meg sudoku for noen dager siden (han er også helt hekta..), og jeg som bare timer før la ut til mamma om hvor meningsløst tidsfordriv kryssord var, måtte "stå til rette" for hvorfor jeg kunne sitte i 3-4 timer i strekk med disse oppgavene. Måtte be pappa om å ikke gi meg flere oppgaver jeg... Men jeg tror at grunnen til at jeg syntes akkurat dette var litt morsomt, er at jeg er forferdelig dårlig i matte, og her var det noe med tall som jeg greide:o) 0 Siter
Gjest arrghhh Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 [quote name=fått helt dilla )' timestamp='1122562381' post='2685455] Det står godt forklart hvordan du skal gjøre det. Svaret til flisa sier også alt ) Når du har fylt ut alle rutene, hvordan får du beskjed om at alt er rett da ? Første gang jeg prøver nå, og alt ser rett ut, men ingenting skjer. Kunne godt kommet en beskjed når en er ferdig, selv om det er feil. 0 Siter
Altman Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 http://www.online.no/underholdning/20052807-sudoku.html 0 Siter
Gjest fått helt dilla :o) Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Når du har fylt ut alle rutene, hvordan får du beskjed om at alt er rett da ? Første gang jeg prøver nå, og alt ser rett ut, men ingenting skjer. Kunne godt kommet en beskjed når en er ferdig, selv om det er feil. Får bare beskjed når alt er rett ja. Å begynner du å feile, ja da skal du ha hodet med deg når du skal lete etter feilen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.