Gå til innhold

Nå har jeg blitt helt senil! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som ikke fikser å være sambo, gifter seg...

Har dere ikke tenkt på det?

:-)))

Hvordan kan man tro at det vil gå bedre å være gift, hvis man ikke fixer å være sambo???

Eller var det ment som en spøk?

Gjest Nosferatü
Skrevet

Kanskje du har et snev av Clausthaler?

Et råd fra meg: ikke sett malingboksen i kjøleskapet, da er det så flaut å finne den der etter å ha skjelt ut butikken for å lure deg, unga for å ha rota den bort, kjerringa for heks som har drevet med trolldom osv.

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje du har et snev av Clausthaler?

Et råd fra meg: ikke sett malingboksen i kjøleskapet, da er det så flaut å finne den der etter å ha skjelt ut butikken for å lure deg, unga for å ha rota den bort, kjerringa for heks som har drevet med trolldom osv.

*lol* :-)

Skrevet

Hvordan kan man tro at det vil gå bedre å være gift, hvis man ikke fixer å være sambo???

Eller var det ment som en spøk?

Øhh. Jeg bør visst skjerpe min ironiske snert.

Den var visst ikke snerten nok...

Ja, det var ment som en spøk - en god en, syntes jeg når jeg skrev det. Men nå er jeg jammen ikke sikker lenger.

Skrevet

Øhh. Jeg bør visst skjerpe min ironiske snert.

Den var visst ikke snerten nok...

Ja, det var ment som en spøk - en god en, syntes jeg når jeg skrev det. Men nå er jeg jammen ikke sikker lenger.

Neida, bare meg som ikke er i rette humøret idag...

Skrevet

Neida, bare meg som ikke er i rette humøret idag...

Uffda. Hva det enn er, håper jeg det ordner seg.

Skrevet

Uffda. Hva det enn er, håper jeg det ordner seg.

Takk! Det gjør jeg også, "one way or the other"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...