Gå til innhold

øreverk/katarr?

Anbefalte innlegg

Jeg har ei datter på 8 år, som i lengere tid har vært forkjølet uten at dette har bydd på for store problemer for henne, men natt til mandag fikk hun " vondt i øret", hun fikk feber på ca. 39,5 (under armen), og var skikkeig dårlig hele denne dagen, jeg gav henne nesten en hel paracet, et par ganger i løpet av denne dagen, i dag har hun fortsatt vondt

når jeg trykker på utsiden av øret hennes, men hun har ikke feber i dag, hun hører nesten ikke sier hun, kan dette komme av ørevoks?

burde kanskje ha tatt kontakt med lege ?, men almantilstanden har ikke vært spesielt dårlig, bortsett fra når feberen var høyest.

kan "hørselen bli bedre ved evt. skylling av ørene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19218-%C3%B8reverkkatarr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI!

Nå er jo ikke jeg lege, men voksen og plaget med ørebetennelser. Jeg har flere ganger hatt det som din datter, jeg har da hver gang hatt veske i mellomøret som gjør at jeg har hørt dårlig og følt meg tett inne i hodet på en måte. Har måttet behandle dette med antibiotika, men det kan visstnok gå over av seg selv. Hadde tatt kontakt med lege, det er PYTON å plages med øresus/tetthet i ukevis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19218-%C3%B8reverkkatarr/#findComment-84952
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...