Gå til innhold

Vet du dette? Allergi

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Eh?

"................................"

Jeg registrerte ditt lange fravær forrige helg:)

Skrevet

Sikkert noe positivt og finne også?? ;-)

Tja.....

Joda, det er klart det er :-)

".................................."

Skrevet

Jeg registrerte ditt lange fravær forrige helg:)

Ah :-)

Det var ikke p.g.a festen eller nektarinen, men fordi jeg var bortreist.

"...................................."

Skrevet

Jeg holder meg i utg.punktet unna hasselnøtter, ja. Men om det er litt av det, så merker jeg ikke noe til det - jeg må hive i meg en brukbar mengde "rene" nøtter før jeg merker noe. Andre nøtter har jeg ingen problemer med - ennå :-/

Sist helg var jeg på fest, og gjorde den store feilen å ta et par nektarin-biter fra et fat. Hevelsen i halsen gikk ikke bort før utpå formiddagen etter.

"...................................."

Aha! *slår meg på panna*

Nå skjønner jeg hvorfor jeg har klødd sånn i munnen de siste to dagene! Jeg spiste to nektariner disse dagene, og det trodde jeg ikke var noe jeg ville reagere på.

Vel, nå vet jeg bedre.

Og så nektariner som er så godt *sukk*

Gjest Shira12
Skrevet

Aha! *slår meg på panna*

Nå skjønner jeg hvorfor jeg har klødd sånn i munnen de siste to dagene! Jeg spiste to nektariner disse dagene, og det trodde jeg ikke var noe jeg ville reagere på.

Vel, nå vet jeg bedre.

Og så nektariner som er så godt *sukk*

Nektariner er snadder.

Sender noen trøstendes tanker avgårde.

Jeg kan ikke spise noen frukt untagen pærer, men jeg er så lei pærer!!!

Jeg tåler det ikke (den derre teite blæresykdommen min)

Men jeg spiser vannmelom om sommeren allikevel, det klarer jeg bare ikke og holde meg unna.

Skrevet

Nektariner er snadder.

Sender noen trøstendes tanker avgårde.

Jeg kan ikke spise noen frukt untagen pærer, men jeg er så lei pærer!!!

Jeg tåler det ikke (den derre teite blæresykdommen min)

Men jeg spiser vannmelom om sommeren allikevel, det klarer jeg bare ikke og holde meg unna.

Jeg sitter og koser meg med vannmelon nå. *S*

DET er godt, det!

Heldigvis noe en fortsatt kan spise.

Epler er ikke så farlig, det er jeg ikke noe glad i likevel. Men nektariner! *sukker trist* jaja, sånn er det bare.

Hørtes forresten nyyydelig ut den middagen du lager idag!

Her har vi tatt det veeeldig lettvint idag, siden jeg har vært på aromaterapi og vi fikk knapt med tid etterpå. Så vi har spist grandis ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg sitter og koser meg med vannmelon nå. *S*

DET er godt, det!

Heldigvis noe en fortsatt kan spise.

Epler er ikke så farlig, det er jeg ikke noe glad i likevel. Men nektariner! *sukker trist* jaja, sånn er det bare.

Hørtes forresten nyyydelig ut den middagen du lager idag!

Her har vi tatt det veeeldig lettvint idag, siden jeg har vært på aromaterapi og vi fikk knapt med tid etterpå. Så vi har spist grandis ;)

Grandis er godt det!

Å, aromaterapi hørtes jo kjempedeilig ut!

I dag lager jeg litt mer avansert mat, men det er jo ganske enkelt da, kjøttet griller seg jo nesten selv, bare snu det av og til, og grønnsakene er kjappe. Jeg liker ikke ihjelkokte vasne grønnsaker, skal være litt og bite i :-)

Vi har hatt enkelt mat hele uken, så nå skal det smake med kjøtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...