Pastella Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Dra aldri med dem selv om det er billig. Og skal du det, så belag deg på store forsinkelser, møkkete forhold og gammal uoppussa båt!!! Vi reiste med de tur/retur denne uka og kommer ikke til å gjøre det igjen. Er meget missfornøyd! 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Tja - det er jo bare 5 timer og veldig billig da.... 0 Siter
Pastella Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Tja - det er jo bare 5 timer og veldig billig da.... Ikke når motorene ikke går som de skal da tok plutselig turen 8 timer og det er ikke spes hyggelig med to trøtte og sultne barn... 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Ikke når motorene ikke går som de skal da tok plutselig turen 8 timer og det er ikke spes hyggelig med to trøtte og sultne barn... Sant nok. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Ikke når motorene ikke går som de skal da tok plutselig turen 8 timer og det er ikke spes hyggelig med to trøtte og sultne barn... Men de har jo mat der og det er mulig å få plass til at barna kan sove. Det var forsinkelser da vi reiste med de også, men jeg tar liksom ikke det så tungt. Og det at de har/hadde problemer med den ene motoren er da strengt tatt ikke dems feil, sånt kan skje. Dog skal jeg være enig i at de skulle hatt litt flere folk til rydding og orden og noen flere søppelkasser her og der. 0 Siter
Pastella Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Men de har jo mat der og det er mulig å få plass til at barna kan sove. Det var forsinkelser da vi reiste med de også, men jeg tar liksom ikke det så tungt. Og det at de har/hadde problemer med den ene motoren er da strengt tatt ikke dems feil, sånt kan skje. Dog skal jeg være enig i at de skulle hatt litt flere folk til rydding og orden og noen flere søppelkasser her og der. Joda enig i det, men når vi kommer først på kaia så forventer vi å komme først inn i båten, men vi kom sist inn og da var de fleste plasser allerede opptatt, og når vi skulle ut igjen kom vi sist ut også. Vi var i grunn drittlei alt sammen når vi kom hjem. Snakka med flere andre ombord som sa det samme. 0 Siter
stromme Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Vår båt var 6 timer forsinka......og Langesund er ikke akkurat verdens navle kl. 07.00 om morgenen. Vi måtte RYGGE av båten da vi var framme. Det er da ikke vanlig??? Selve båten var grei nok, massevis av gode stoler, fin lekekrok.....helt ok. Og dessuten er de greie på å gjøre om på returen hvis man vil endre den ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Joda enig i det, men når vi kommer først på kaia så forventer vi å komme først inn i båten, men vi kom sist inn og da var de fleste plasser allerede opptatt, og når vi skulle ut igjen kom vi sist ut også. Vi var i grunn drittlei alt sammen når vi kom hjem. Snakka med flere andre ombord som sa det samme. jeg skal i alle fall ta sjansen -man sparer jo flere tusen! 0 Siter
Velouria Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 jeg skal i alle fall ta sjansen -man sparer jo flere tusen! Om du ikke er så veldig nøye på at alt skal være strøkent til enhver tid, er det verdt det. Generelt er det god mat, god service og billig. Når sant skal sies kan man jo ta i betrakning at Kystlink ikke har særlig erfaring på dette området og er i en omstillingsperiode, det går seg nok til etterhvert. Det kan jo nesten høres ut som jeg er ansatt hos de, men det er jeg ikke altså. 0 Siter
stromme Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Om du ikke er så veldig nøye på at alt skal være strøkent til enhver tid, er det verdt det. Generelt er det god mat, god service og billig. Når sant skal sies kan man jo ta i betrakning at Kystlink ikke har særlig erfaring på dette området og er i en omstillingsperiode, det går seg nok til etterhvert. Det kan jo nesten høres ut som jeg er ansatt hos de, men det er jeg ikke altså. De går for å være sjøens -norwegian air- ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Trodde de hadde ny båt jeg... Har de vært nødt til å gå tilbake til den gamle? 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Om du ikke er så veldig nøye på at alt skal være strøkent til enhver tid, er det verdt det. Generelt er det god mat, god service og billig. Når sant skal sies kan man jo ta i betrakning at Kystlink ikke har særlig erfaring på dette området og er i en omstillingsperiode, det går seg nok til etterhvert. Det kan jo nesten høres ut som jeg er ansatt hos de, men det er jeg ikke altså. Skjønner hva du mener - jeg tenkte på det som en billig og grei transport nedover til Europa. Det er ikke akkurat noe å slå ræva i taket for på Puttgarden-ferga heller 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Joda enig i det, men når vi kommer først på kaia så forventer vi å komme først inn i båten, men vi kom sist inn og da var de fleste plasser allerede opptatt, og når vi skulle ut igjen kom vi sist ut også. Vi var i grunn drittlei alt sammen når vi kom hjem. Snakka med flere andre ombord som sa det samme. Det skjer på Stena også... Helt vanlig 0 Siter
annegunn Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det skjer på Stena også... Helt vanlig Og på Color Line... Og grunnen er at de stabler bilene så effektivt så mulig, så alle skal få plass. 0 Siter
Gjest Langesund-beboer Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Trodde de hadde ny båt jeg... Har de vært nødt til å gå tilbake til den gamle? Den var ny sist jeg så den ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Trodde de hadde ny båt jeg... Har de vært nødt til å gå tilbake til den gamle? Det er ikke Envoy som de kjørte med før, det er ny for Kystlink, den er fra 83 tror jeg så den er ikke _så_ gammel, men heller ikke helt ny. Den er mye bedre i sjø en den gamle og mye større. 0 Siter
stromme Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Den var ny sist jeg så den ;-) Den nye er 20 år......gikk i engelske kanal tidligere, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.