Gjest trallalllalllalllala Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 jippi!!! Nå skal vi "ha" oss! Eddabedda! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Planlagt sex?? Æææsj, så kjedelig, ass! ;-) Have fun! 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Gladeste innlegg jeg har lest til nå på DOL! Kos dåkk! 0 Siter
Gjest kos dere :o) Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 ))) Kos dere. Jeg skal ikke, gemalen er ikke hjemme ikveld ;o), KANSKJE i morra !!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det skjer ikke så ofte eller? Neida, jeg er bare sjalu. skulle gjerne hatt litt sex akkurat nu, men uten kjæresten tilstedet er det litt vanskelig.. Men skal ikke klage da vi hadde oss 3 ganger i dag tidlig 0 Siter
cecily Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det skjer ikke så ofte eller? Neida, jeg er bare sjalu. skulle gjerne hatt litt sex akkurat nu, men uten kjæresten tilstedet er det litt vanskelig.. Men skal ikke klage da vi hadde oss 3 ganger i dag tidlig Du kåte gris, assa! Fysjom i femte potens. c",) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Gladeste innlegg jeg har lest til nå på DOL! Kos dåkk! Det var du som skrev innlegget sant? Jeg ser det på deg;) 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det var du som skrev innlegget sant? Jeg ser det på deg;) KUnne vært! :9 men det er jo bare torsdag...hehe 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 KUnne vært! :9 men det er jo bare torsdag...hehe Nå er ukedagen likegyldig for meg. Gikk på ferie i dag:) 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Nå er ukedagen likegyldig for meg. Gikk på ferie i dag:) da var det DU som skrev det da!! jeg har masse ferie til gode -og det er som kjent den beste ferien det 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 da var det DU som skrev det da!! jeg har masse ferie til gode -og det er som kjent den beste ferien det Er ikke sikker på hvor min elskede er akkurat nå. Så det var nok ikke meg nei:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Du kåte gris, assa! Fysjom i femte potens. c",) Du kjenner meg Psst. Ser deg så sjeldent på msn om dagen? Jeg er kanskje ikke der så mye selv men når jeg er der er ikke du og sikkert vice versa. Men, hatt en fin sommer så langt? 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Er ikke sikker på hvor min elskede er akkurat nå. Så det var nok ikke meg nei:) Kan du ikke bare gå og begynne? :-) hehe 0 Siter
cecily Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Du kjenner meg Psst. Ser deg så sjeldent på msn om dagen? Jeg er kanskje ikke der så mye selv men når jeg er der er ikke du og sikkert vice versa. Men, hatt en fin sommer så langt? Ganske fin, men snart slutt. Jeg har ikke sett deg på msn siden mai nesten, lenge siden det. Jeg skal forresten det jeg sa jeg kanskje skulle, bare ikke det første jeg sa....hihi, om du skjønner. 0 Siter
Gjest eddabedda Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Planlagt sex?? Æææsj, så kjedelig, ass! ;-) Have fun! Ikke planlagt nei, men jeg merket det på "gubben" før han stakk i dusjen. Og da var det bare å vente til han var ferdig med å dusje, og informere dolerene om begivenheten imens;) Det har faktisk blitt mye i det siste. Skjønner ikke hva som går av meg:) Det er jo som oftest jeg som har stoppet, og "gubben" har vært inni en periode der han nesten har gitt opp:). Han er så munter for tiden:) hehe 0 Siter
Gjest eddabedda/trallalllalllalllala Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det skjer ikke så ofte eller? Neida, jeg er bare sjalu. skulle gjerne hatt litt sex akkurat nu, men uten kjæresten tilstedet er det litt vanskelig.. Men skal ikke klage da vi hadde oss 3 ganger i dag tidlig Skjedde ikke ofte før, men nå i det siste har jeg begynt å ville MYE! Hva er det som egentlig skjer med meg;) Kansje det er fordi jeg begynner å nærme meg 30 (et godt stykke igjen da). Har hørt at da kommer vår "opptur":) 0 Siter
Gjest eddabedda/trallalllallllallla Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 da var det DU som skrev det da!! jeg har masse ferie til gode -og det er som kjent den beste ferien det Nå må dere slutte å spekulere. Det er ingen av dere:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Fint du informerer oss. Jeg liker at man som doler får vite alt som andre gjør 0 Siter
Gjest eddabedda/trallalllalllalllala Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Fint du informerer oss. Jeg liker at man som doler får vite alt som andre gjør ja, jeg så det som svært viktig at dere ble informert. Uansett tid og uansett sted, dolere SKAL vite! 0 Siter
Gjest singeline Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Ja ja, det er forskjell på folk. Hadde det bare vært så enkelt såh... Har venta i tre år, kan vel vente i tre år til... *Tilfeldig sex er ikke min ting assa* Dritsjalu på sexeskrytet deres..;-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.