Gå til innhold

Ikea-tur!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

I går var jeg og ei venninne på Ikea tur - fra Kristiansand til Stavanger og tilbake. Moro!

Ungene (tilsammen 7 stk)ble plassert hos villige tanter og vi kjørte avgårde halv ti. Skravla gikk i ett, og vi hørte ikke et pip på radio eller musikk :-)

Klokka ett ankom vi "himmelriket". Venninna mi skulle kjøpt nytt kjøkken, og ble opptatt med det i fire timer (!!!!). Noen gode naboer skulle kjøre det hjem for henne, og de var med og hjalp. Jeg tuslet rundt og koste meg lenge (flere år siden sist) - og kjøpte meg deilige kjøttbullar til middag.

Vi koste oss sammen et par timer før vi fikk stablet alt ut i bilen. Hadde egentlig beregnet et par timer på Kvadrat og , men dessverre stengte de klokka 20, så vi fikk bare et kvarter der :-)

Ankom hjem ved midnatt, storfornøyd med dagen og ikea-fangsten :nytt kjøkkenbord, en fin høy hvit vase, noen flotte håndklær + mye annet rart.

Har ikke fått montert bordet ennå :-(

Moro! Selv om det var 50 mil tilsammen :-)

hare1365380455
Skrevet

Det var godt du fikk handlet litt..;)

Gjest 200 m fra Ikea her
Skrevet

Kjekt på Ikea, ja ;-) Må visst ta meg en tur bort snart. Kvadrat må dere ta neste gang. Mye av de samme butikkene som på Sørlandssenteret, men en god del i tillegg.

Skrevet

DÆVEN! - jeg er glad jeg har 50 minutter til IKEA!

:-)

Skrevet

Åh, jeg vil også på IKEA, mjen ingen vil være med. Gidder ikke kjøre bil i fire timer på en dag alene med babyen.

Sist jeg var på ikea var med gubben som var fyllesyk og jeg som var høygravid. Handlet for under 500 kr til og med, og var vel der inne toppen en time.

Gjest prust
Skrevet

Åh, jeg vil også på IKEA, mjen ingen vil være med. Gidder ikke kjøre bil i fire timer på en dag alene med babyen.

Sist jeg var på ikea var med gubben som var fyllesyk og jeg som var høygravid. Handlet for under 500 kr til og med, og var vel der inne toppen en time.

Jeg var der og én time sammen med min kjære i fjor sommer. Regner ikke med det som et ordentlig IKEA-besøk :-)

Men - jeg trodde du bodde i Stavanger?

Skrevet

Jeg var der og én time sammen med min kjære i fjor sommer. Regner ikke med det som et ordentlig IKEA-besøk :-)

Men - jeg trodde du bodde i Stavanger?

Ja, da trodde du veldig feil. ;) Bor i Telemarken jeg.

Gjest prust
Skrevet

Ja, da trodde du veldig feil. ;) Bor i Telemarken jeg.

I all verden! Har hele tiden tenkt på deg i Stvanger. Så feil kan en ta!

Skrevet

I all verden! Har hele tiden tenkt på deg i Stvanger. Så feil kan en ta!

Jøss og jøss. Så feil kan man ta.

Skrevet

Kan bli med deg på IKEA jeg. Men du må kjøre mer enn halve turen alene da... Så det er kanskje ikke så interessant... hehe :-)

Skrevet

Jeg har vært på Ikea et par ganger de siste par år, og jeg gjør det helst ikke igjen....

Laaaange køer, maaaasse mennesker og alt tar laaaang tid.

Så jeg drar heller til andre møbelbutikker, og har for lengst sett at prisen på varer av litt kvalitet (du finner også det på Ikea) ofte ikke er noe høyere andre steder enn på Ikea.

Skrevet

Jeg har vært på Ikea et par ganger de siste par år, og jeg gjør det helst ikke igjen....

Så jeg drar heller til andre møbelbutikker, og har for lengst sett at prisen på varer av litt kvalitet (du finner også det på Ikea) ofte ikke er noe høyere andre steder enn på Ikea.

Men herregud'a mann det handler ikke om å kjøpe seg møbler ! MAKAN! :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vi er da ikke på IKEA for å se på møbler da!

Gjest trultemor25
Skrevet

Kjekt på Ikea, ja ;-) Må visst ta meg en tur bort snart. Kvadrat må dere ta neste gang. Mye av de samme butikkene som på Sørlandssenteret, men en god del i tillegg.

Er ikke sørlandssenteret norges største kjøpesenter?

hare1365380455
Skrevet

De siste gangene jeg har vært der har det ikke vært så lang kø. Sist var det kun en person foran meg i køen. Så det kommer nok an på når man går dit. Jeg ville ikke gått en lørdag....

Gjest 200 m fra Ikea her
Skrevet

Er ikke sørlandssenteret norges største kjøpesenter?

Nei, Kvadrat er Norges største kjøpesenter.

Skrevet

De siste gangene jeg har vært der har det ikke vært så lang kø. Sist var det kun en person foran meg i køen. Så det kommer nok an på når man går dit. Jeg ville ikke gått en lørdag....

Goliath er mann, menn får problemer i køer, menn bør gå i bilen trekke over seg et pledd og legge seg i baksetet til det hele er over, eller bli hjemme.

Menn tror at kvinner går på IKEA for å se på møbler, og møbler har de nok av hjemme.

Samme logikk som å leie video og poppe popcorn hjemme - istedet for å få barnevakt, prate i bilen, parkere -gå hånd i hånd til kinolokalet, gå inn, kjøpe M og Toffe og gå og sette seg og hviske litt og så se filmen :-)

Skrevet

Goliath er mann, menn får problemer i køer, menn bør gå i bilen trekke over seg et pledd og legge seg i baksetet til det hele er over, eller bli hjemme.

Menn tror at kvinner går på IKEA for å se på møbler, og møbler har de nok av hjemme.

Samme logikk som å leie video og poppe popcorn hjemme - istedet for å få barnevakt, prate i bilen, parkere -gå hånd i hånd til kinolokalet, gå inn, kjøpe M og Toffe og gå og sette seg og hviske litt og så se filmen :-)

Helt korrekt!

Skrevet

Vi er da ikke på IKEA for å se på møbler da!

Der er du ikke på EN ENESTE god grunn til å gå på Ikea - og det er hvis du er på sjekker'n.

For det er en drøss av single jenter der som må fiffe litt på leiligheten etter å ha hivi ut mannen:-)

Skrevet

Der er du ikke på EN ENESTE god grunn til å gå på Ikea - og det er hvis du er på sjekker'n.

For det er en drøss av single jenter der som må fiffe litt på leiligheten etter å ha hivi ut mannen:-)

Det skal selvfølgelig stå "inne på" og ikke "ikke på".....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...