Goliath Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Men herregud'a mann det handler ikke om å kjøpe seg møbler ! MAKAN! Se svaret mitt til blomsterløk...:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Syke, syke mennesker... Jo, jeg _vet_ det er meg som skiller meg ut fra resten av kvinnekjønnet... :-) 0 Siter
cecily Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg har med et kort unntak bodd like ved en Ikeabutikk hele livet. Og jeg skal love deg at jeg har vært der noen timer til sammen. Ikea kan være både himmel og helvete på en gang. 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg har med et kort unntak bodd like ved en Ikeabutikk hele livet. Og jeg skal love deg at jeg har vært der noen timer til sammen. Ikea kan være både himmel og helvete på en gang. "Ikea kan være både himmel og helvete på en gang. " Bra sagt, cecily Hvis en går dit midt på dagen på vanlige dager, så er det himmel. Da er det lite folk, man kan rusle rundt og se og få inspirasjon, og det er ikke lange køer ved kassen. Det er derimot et hevlete når det kryr av stressa folk, grinete unger, køen er milelang og det eneste en får ut av ikea-turen er frustrasjon. Men stort sett liker jeg godt å gå på ikea, jeg. 0 Siter
cecily Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 "Ikea kan være både himmel og helvete på en gang. " Bra sagt, cecily Hvis en går dit midt på dagen på vanlige dager, så er det himmel. Da er det lite folk, man kan rusle rundt og se og få inspirasjon, og det er ikke lange køer ved kassen. Det er derimot et hevlete når det kryr av stressa folk, grinete unger, køen er milelang og det eneste en får ut av ikea-turen er frustrasjon. Men stort sett liker jeg godt å gå på ikea, jeg. Du har forresten fått fire bildemailer. Jeg skjønner meg ikke helt på det kameraet, bildene tar så stor plass. Men se får du likevel. 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Du har forresten fått fire bildemailer. Jeg skjønner meg ikke helt på det kameraet, bildene tar så stor plass. Men se får du likevel. Thank you. Skal se på bilder når jeg har lagt snuppa Nå hører vi på Ketchup-sangen, hehe *S* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Thank you. Skal se på bilder når jeg har lagt snuppa Nå hører vi på Ketchup-sangen, hehe *S* "Nå hører vi på Ketchup-sangen, hehe *S*" Du er ikke helt god, du vet det?? 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 "Nå hører vi på Ketchup-sangen, hehe *S*" Du er ikke helt god, du vet det?? hehe, I know. Men det var faktisk 6åringen som ville høre den, hun sitter foran pc'en og ser på mønsteret og prøver å pugge teksten. *s* ;-p (lover å ikke plage deg med den sangen den 19. hehe) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 hehe, I know. Men det var faktisk 6åringen som ville høre den, hun sitter foran pc'en og ser på mønsteret og prøver å pugge teksten. *s* ;-p (lover å ikke plage deg med den sangen den 19. hehe) He he..hvis jeg blir full nok så blir den sangen kanskje godtatt 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Goliath er mann, menn får problemer i køer, menn bør gå i bilen trekke over seg et pledd og legge seg i baksetet til det hele er over, eller bli hjemme. Menn tror at kvinner går på IKEA for å se på møbler, og møbler har de nok av hjemme. Samme logikk som å leie video og poppe popcorn hjemme - istedet for å få barnevakt, prate i bilen, parkere -gå hånd i hånd til kinolokalet, gå inn, kjøpe M og Toffe og gå og sette seg og hviske litt og så se filmen :-) Det er nok slik det henger sammen, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.