Gå til innhold

En direkte fare for sivilbefolkningen i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Konglevold bor i serviceleilighet, og fikk i fjor elektrisk rullestol. Den åpnet nye muligheter for den tidligere skipsverftseieren. Særlig etter at han laget en festeanordning bak på rullestolen. Kongevold har blant annet brukt rullestolen til å sjøsette båten sin, og til å flytte en mobil lift.

- Nå kan jeg ta med garn, bensintank og alt utstyr jeg trenger til båten, slenge det bak i hengeren og kjøre ned til båten nedenfor sykehuset. Samtidig kan jeg få fraktet med meg fisk tilbake igjen til leiligheten. Det har gitt meg en fantastisk frihet at jeg kan klare dette på egen hånd, sier Kongevold.

Han mener ni kilometer i timen ikke kan være trafikkfarlig, men Hjelpemiddelsentralen ser annerledes på saken. Sentralen har sendt Kongevold en advarsel om at rullestolen kan bli inndratt på grunn av dette «misbruket».

- Innstramming fra Rikstrygdeverket i fjor gjør at vi ikke kan sitte og se på at noen bruker henger bak den elektriske rullestolen. Slik bruk er brudd på veitrafikkloven, fordi samlet lengde på rullestol og henger gjør at de vurderes som kjørende, sier avdelingsdirektør Birger Pedersen ved Hjelpemiddelsentralen i Vest-Agder til Fædrelandsvennen."

Kilde: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1087663.ece

Denne mannen bør åpenbart stoppes straks! (Sjekk lenken)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Fyren burde bures inn!

Nemlig!

Her hyler mediene opp om terrorisme, og så lar de denne mannen gå løs blant uskyldige sivile.

Jeg skal vedde på at det er en barneskole i nærheten av der han ferdes! :skremt:

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg så den avisartikkelen i sta. Duste-Norge på sitt beste...

Skrevet

Jeg så den avisartikkelen i sta. Duste-Norge på sitt beste...

Pøh! Han er helt sikkert farligere enn du tror!

Med vennlig hilsen

Skrevet

agurktid?

Jeg synes det er fint jeg, at avisene får fram slike saker som viser hvor bakvendt ressursene blir brukt her i landet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nemlig!

Her hyler mediene opp om terrorisme, og så lar de denne mannen gå løs blant uskyldige sivile.

Jeg skal vedde på at det er en barneskole i nærheten av der han ferdes! :skremt:

Med vennlig hilsen

Det er plass til en del bomber i den tilhengeren der. Godt han ikke er brun og bor i London. Han hadde sannsynligvis blitt skutt.

Skrevet

Det er et typisk eksempel på nisse-Norge.

Her har mannen funnet en fin måte for han å fortsatt kunne være aktiv, selv om han er avhengig av rullestol.

Men det er selvfølgelig ikke noe han skal få lov til....

Og begrunnelsen er jo så fullstendig idiotisk!

At denne mannen skal være noen fare i trafikken i forhold til det meste av alt annet som beveger seg der, faller på sin egen urimelighet.

Skrevet

Pøh! Han er helt sikkert farligere enn du tror!

Med vennlig hilsen

Jeg er mye farligere enn han her.

Skrevet

Jeg er mye farligere enn han her.

Akkurat det tviler jeg ikke på. Du er farligere enn de fleste! :D

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...