Gå til innhold

Apropos disse trollene...

Anbefalte innlegg

Gjest Mensarum Mensis
Skrevet

...men er det ikke Prozak, da? :)

Lenken viser at du både har selvinnsikt og selvironi. Bra!

Skrevet

...men er det ikke Prozak, da? :)

Lenken viser at du både har selvinnsikt og selvironi. Bra!

Der kom det et svar fra forumtrollet, ja :-)

Synes du ikke det er på tide å slutte å anklage meg for å være forumtrollet? Webmaster kunne sikkert ankreftet tullballet ditt, hvis jeg hadde giddet å bruke mer enn 15 sekunder på det. Dessuten - noen gleder i livet må vel slike som deg også ha - og jeg skal ikke være den som tar det fra deg.

"....................................."

Gjest Mensarum Mensis
Skrevet

Der kom det et svar fra forumtrollet, ja :-)

Synes du ikke det er på tide å slutte å anklage meg for å være forumtrollet? Webmaster kunne sikkert ankreftet tullballet ditt, hvis jeg hadde giddet å bruke mer enn 15 sekunder på det. Dessuten - noen gleder i livet må vel slike som deg også ha - og jeg skal ikke være den som tar det fra deg.

"....................................."

Oooops, du følte deg truffet, ja...

:)

Skrevet

Oooops, du følte deg truffet, ja...

:)

Heh-heh...javisst :-)

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...