Prozak Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20000820&mode=classic "................................." 0 Siter
Gjest Mensarum Mensis Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 ...men er det ikke Prozak, da? Lenken viser at du både har selvinnsikt og selvironi. Bra! 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 ...men er det ikke Prozak, da? Lenken viser at du både har selvinnsikt og selvironi. Bra! Der kom det et svar fra forumtrollet, ja :-) Synes du ikke det er på tide å slutte å anklage meg for å være forumtrollet? Webmaster kunne sikkert ankreftet tullballet ditt, hvis jeg hadde giddet å bruke mer enn 15 sekunder på det. Dessuten - noen gleder i livet må vel slike som deg også ha - og jeg skal ikke være den som tar det fra deg. "....................................." 0 Siter
Gjest Mensarum Mensis Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Der kom det et svar fra forumtrollet, ja :-) Synes du ikke det er på tide å slutte å anklage meg for å være forumtrollet? Webmaster kunne sikkert ankreftet tullballet ditt, hvis jeg hadde giddet å bruke mer enn 15 sekunder på det. Dessuten - noen gleder i livet må vel slike som deg også ha - og jeg skal ikke være den som tar det fra deg. "....................................." Oooops, du følte deg truffet, ja... 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Oooops, du følte deg truffet, ja... Heh-heh...javisst :-) "................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.