Sør Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 "Studenten Mark Nuckols i Dartmouth i USA har utviklet et tofu-lignende produkt, Hufu, som skal smake som menneskekjøtt. Målgruppen er alle som allerede liker tofu i maten, men Nuckols satser også på at virkelige kannibaler vil kjøpe produktet. Han håper noen kannibaler kan ta til takke med et kunstig produkt for å unngå å begå kriminelle handlinger, skriver metropulse.com. Studenten hevder han aldri har smakt menneskekjøtt. Hufu-oppskriften er basert på kannibalers beskrivelse av hvordan mennesker smaker." Kilde: Nettavisen Med vennlig hilsen 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Markedet må jo være enormt...eller??? Tja...enkelte påstår jo at menneskekjøtt skal smake godt...:-) "..................................." 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Tja...enkelte påstår jo at menneskekjøtt skal smake godt...:-) "..................................." hvorfor skulle det ikke det? 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 hvorfor skulle det ikke det? Tja...si det? Urinsyre, kanskje? Tenk på all dritten folk putter i seg. Men hva vet jeg :-) "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Tja...si det? Urinsyre, kanskje? Tenk på all dritten folk putter i seg. Men hva vet jeg :-) "...................................." Hva vet jeg også? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Hva vet jeg også? :-) Og ikke ha vi vel så lyst å finne ut av det, eller? :-) ".................................." 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Og ikke ha vi vel så lyst å finne ut av det, eller? :-) ".................................." nei? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.