Gjest Ramina Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Har dette bildebahandlingsprogrammet og det har fungert greit. Så skulle jeg i går sjekke om det var et bilde eller to jeg ikke hadde overført til cd, trykker på iconet på skrivebordet... men ingen ting lukker seg opp. Dvs. jeg får opp denne ruten som gir valgene, scanne, kopiere, skrive ut osv. Men selve programmet, som inneholder bildeoversikten, mulighetene for redigering osv. kommer ikke opp. Har ikke hatt virus, kjører antispionprogrammer jevnlig, har ikke merket andre problemer med pc... Hva er det som har skjedd? Det virket jo sisst. (poster også på åpent) 0 Siter
citoyen Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Har du forsøkt å reinstallere programmet? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Har du forsøkt å reinstallere programmet? Nei, men jeg tenkt på at jeg kanskje måtte det. Nå har jeg iallefall gått inn via "mine bilder" og fått overført de få som ikke var lagt til cd, så da er det jo egentlig bare å få reinnstallert. Men hva kan være feil tror du, rart at det plutselig slutter å virke slik når jeg ikke har slitt med andre problemer... 0 Siter
citoyen Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Nei, men jeg tenkt på at jeg kanskje måtte det. Nå har jeg iallefall gått inn via "mine bilder" og fått overført de få som ikke var lagt til cd, så da er det jo egentlig bare å få reinnstallert. Men hva kan være feil tror du, rart at det plutselig slutter å virke slik når jeg ikke har slitt med andre problemer... Det er sikkert små, utspekulerte nisser i Windows-koden 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det er sikkert små, utspekulerte nisser i Windows-koden Troll og nisser...fanden...they are ewerywhere... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det er sikkert små, utspekulerte nisser i Windows-koden Hei igjen. Måtte bare fortelle hva som var galt. For litt tilbake skulle jeg "rydde" litt og plasserte en del ting og tang over til "D" for å ha "C" så rent som mulig. Da har jeg klart å dra med meg dette programmet som selvfølgelig måtte være i "C" for å fungere. *flau* Er nå reinnstallert og fungerer som det skal ser det ut til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.