Gjest Ramina Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Er det noen som er kjent med eiendomsmeglere i Sverige, eller sider hvor slike annonser legges ut av dem eller private? Roter litt rundt på nettet men synes ikke jeg finner noe med orden... Derfor ønsker jeg direktelinker om noen av dere har. En ting til...på de sidene jeg har vært på så får man valget på steder og et av valgene er "Varmtland" som vi ønsker. Men vårt andre valg "Dalsland" kommer ikke opp...kun "Dalarna" som jo er meget lengre opp. Noen som vet/skjønner hvorfor? Takker for tips. 0 Siter
tyco Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Hei ! Du kan gå inn på Finn.no og eiendommer til salgs - utlandet. Når du klikker deg inn på en bolig, vil du kunne se hvem som er megleren. De har ofte med sin hjemmesidelink i adressen 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Hei ! Du kan gå inn på Finn.no og eiendommer til salgs - utlandet. Når du klikker deg inn på en bolig, vil du kunne se hvem som er megleren. De har ofte med sin hjemmesidelink i adressen Ha...har vært på "utlandet" på Finn og sett der...men jammen tror jeg at jeg har glemt at jeg kan trykke meg inn på de forskjellige meglerne... Eller gjorde jeg det...hmmmm *klør seg i det blonde hodet* Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.