Gå til innhold

Kjøp av hytte/boligeiendom i Sverige

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina
Skrevet

Er det noen som er kjent med eiendomsmeglere i Sverige, eller sider hvor slike annonser legges ut av dem eller private?

Roter litt rundt på nettet men synes ikke jeg finner noe med orden...

Derfor ønsker jeg direktelinker om noen av dere har.

En ting til...på de sidene jeg har vært på så får man valget på steder og et av valgene er "Varmtland" som vi ønsker. Men vårt andre valg "Dalsland" kommer ikke opp...kun "Dalarna" som jo er meget lengre opp.

Noen som vet/skjønner hvorfor?

Takker for tips.

:)

Skrevet

Hei !

Du kan gå inn på Finn.no og eiendommer til salgs - utlandet.

Når du klikker deg inn på en bolig, vil du kunne se hvem som er megleren. De har ofte med sin hjemmesidelink i adressen

Gjest Ramina
Skrevet

Hei !

Du kan gå inn på Finn.no og eiendommer til salgs - utlandet.

Når du klikker deg inn på en bolig, vil du kunne se hvem som er megleren. De har ofte med sin hjemmesidelink i adressen

Ha...har vært på "utlandet" på Finn og sett der...men jammen tror jeg at jeg har glemt at jeg kan trykke meg inn på de forskjellige meglerne...

Eller gjorde jeg det...hmmmm

*klør seg i det blonde hodet*

Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...