zenitra Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 For en tid siden skulle vi kjøpe noen varer gjennom finn.no.Damen hørtes koselig og grei ut, og vi ble enige om at hun skulle sende varen på postoppkrav til oss. Pakken kom den, vi betalte og fikk den ut. Men oppi låg bare kupplene til låve-lampene vi skulle ha, og ikke selve festet! Hva skulle vi med bare noen glasskuppler! Vi følte oss kjempe-lurt, og ringte tilbake og sa det måtte ha skjedd en missforståelse her. Vi ville selvsagt ha hele lampen, ikke bare glasskuppler. Joda, det skjøne hun for så vidt, og etter om og men, ble vi enige om å returnere varen, på oppkrav. Der hun måtte betale oss tilbake det vi hadde betalt for glassene, for i det hele tatt få ut pakken. Men neida,pakken ble aldri hentet av dem, og når vi prøvde å ringe tilbake, later de bare som om de ikke hører oss i andre enden! Grrrrr!!! Nå tar de ikke engang telefonen... Synes sånn er så trist å useriøst, har lysst å henge de ut med fullt navn og nr. på finn.no, så ikke flere blir lurt.Men det går jo ikke an, vi er bare helt hjelpeløse mot slike stygge mennesker. Fyyyy, det er så dårlig!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Men heng nå ut med fullt navn og adresse andre steder, da. Det får alltids stå litt før det blir slettet :-) "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 På grunn av sånt så ser jeg kun på annonser fra samme fylke jeg bor i så jeg selv kan dra og hente det - -og ikke bli fristet av noe fra langt opp i gokk! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Gjør det du tenkte på. Har sett "advarsler" flere ganger for slike ting på Finn. Har også sett folk legge inn nye beskjeder til "Du som solgte oss x vare...." Synd det er slike lømmeler ute og går, for Finn er et greit sted. Men sleng inn kommentarer på dette på Finn dere, så kanskje de tenker seg om, eller i allefall mister andre potensielle kjøpere for tingen de selger. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Kom til å tenke på noe... De bak Finn er veldig sympatiske og hjelpsomme... Skriv mail til dem med en gang og forklar hendelsen... Så linker du til annonsen og sender med bilder av hva dere har mottatt om dere har en mulighet til det. Kanskje det kan hjelpe? 0 Siter
zenitra Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Gjør det du tenkte på. Har sett "advarsler" flere ganger for slike ting på Finn. Har også sett folk legge inn nye beskjeder til "Du som solgte oss x vare...." Synd det er slike lømmeler ute og går, for Finn er et greit sted. Men sleng inn kommentarer på dette på Finn dere, så kanskje de tenker seg om, eller i allefall mister andre potensielle kjøpere for tingen de selger. Javel? Hm, å hvor på siden til finn.no går vi inn å legger ut sur advarsel? Ble nesten i bedre humør bare ved tanken, tji hi ;O) Kan vi advare andre med fullt navn og nr. mot disse "splintene" altså? Herligt, da gjør vi det! Men som sagt, har ikke sett noen sider på finn.no der jeg kan hive inn slike innslag... 0 Siter
zenitra Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Kom til å tenke på noe... De bak Finn er veldig sympatiske og hjelpsomme... Skriv mail til dem med en gang og forklar hendelsen... Så linker du til annonsen og sender med bilder av hva dere har mottatt om dere har en mulighet til det. Kanskje det kan hjelpe? Det som er så kjipt, er at det var hun som ringte på vår annonse. Men det ville vært fint å advare andre mot disse folka. Ved å få lagt ut en advarsel med navn, nr,og adresse, vil jo andre uskyldige ha mulighet til å kjenne igjen disse om de skulle få kontakt gjennom annonsene sine. 0 Siter
zenitra Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Men heng nå ut med fullt navn og adresse andre steder, da. Det får alltids stå litt før det blir slettet :-) "....................................." Men er det lov i utgangspunket? Å henge ut folk med fullt navn og nr? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det som er så kjipt, er at det var hun som ringte på vår annonse. Men det ville vært fint å advare andre mot disse folka. Ved å få lagt ut en advarsel med navn, nr,og adresse, vil jo andre uskyldige ha mulighet til å kjenne igjen disse om de skulle få kontakt gjennom annonsene sine. Jeg ville uansett ha tatt kontakt med de på Finn. Får du ikke hjelp der ville jeg gått ut med advarsel, evnt. samtidig. Tror jeg har sett slike advarsler under de kategoriene som varen til å begynne med var annonsert. Håper det ordner seg for dere. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Men er det lov i utgangspunket? Å henge ut folk med fullt navn og nr? Akkurat hvor og når det er lov er jeg ikke sikker på, gitt. "...................................." 0 Siter
cec5 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Men er det lov i utgangspunket? Å henge ut folk med fullt navn og nr? Det er vel like lovlig som å svindle folk;-) Så bare spytt ut her, så vi her inne blir advart iallefall... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.