Gå til innhold

Finnes det en chatteside for de som har vært utsatt for overgrep?

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som vet om en chatteside for oss som har vært utsatt for overgrep? Savner en plass der jeg kan "prate" med folk i samme situasjon som meg. En ren chatteside der flere er inne hver dag og man kan prate om alt mulig og få nye venner. Det hadde vært fint. Det er jo greit nok på denne siden også da, men føler ikke at jeg blir "kjent med" folk her bare gjennom innlegg som kanskje blir besvart flere dager senere. Håper noen vet om et slikt chattested! Er det ikke flere enn meg som savner noe sånt?

Fortsetter under...

Jeg vet det er under arbeid på www.blalys.no

Bli medlem? :-)

Takk for svaret ditt Huufsa! Siden jeg skrev dette innlegget mitt sist, har jeg oppdaget Blålys på nettet! Det er et kjempebra tiltak og jeg er veldig takknemlig til de som startet det opp! Har meldt meg inn, men går under Alice der.

Har sett navnet ditt også der inne, så vi treffes vel der????

Håper det! Det er bare så dumt at det er så få medlemmer i Blålys ennå....Det må vi gjøre noe med! Få spredt informasjonen om at Blålys finnes!

Ha en fin dag Huufsa! Håper vi snakkes snart igjen!

Klem fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...