Kvinna Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Drar sikkert damer fra visse miljøer med den ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Drar sikkert damer fra visse miljøer med den ;-) Kåbbåymus! 0 Siter
nick Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Drar sikkert damer fra visse miljøer med den ;-) Har dame, så det er ikke det jeg er ute etter. Det står en blå en i butikken til den latterlige sum av 120000. Det kommer til å koste nesten like mye å ta den inn til Norge, men allikevel havner den flere titusener lavere i pris enn det man må betale i butikken i Norge. http://www.harley-davidson.com/PR/MOT/2005/05_template.asp?bmLocale=en_US&market=US&family=Softail&model=FLSTF&modelSection=colors 0 Siter
nick Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Kåbbåymus! Må jeg kjøpe kåbbåyklær også? Og Sputnik på MP3? 0 Siter
nyca Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det kommer helt klart an på hva man liker, men det er mange Harley å få som er MYE tøffere... Men som sagt, hva man liker, og hvordan sykkel-type man skal ha har mye å si ;o) Lykke til!! 0 Siter
Freya Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Må jeg kjøpe kåbbåyklær også? Og Sputnik på MP3? Neeeeei... Det er ikke cowboydamer jeg sikter til... 0 Siter
Kvinna Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Har dame, så det er ikke det jeg er ute etter. Det står en blå en i butikken til den latterlige sum av 120000. Det kommer til å koste nesten like mye å ta den inn til Norge, men allikevel havner den flere titusener lavere i pris enn det man må betale i butikken i Norge. http://www.harley-davidson.com/PR/MOT/2005/05_template.asp?bmLocale=en_US&market=US&family=Softail&model=FLSTF&modelSection=colors Er MYE penger, men hvis du har råd (og dame som er enig ;-)), så... Sånne "doninger" kjøper en vel uansett ikke for å ha noe praktisk å kjøre til jobben med? ;-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Er MYE penger, men hvis du har råd (og dame som er enig ;-)), så... Sånne "doninger" kjøper en vel uansett ikke for å ha noe praktisk å kjøre til jobben med? ;-) ...det er vel mer "PÆSSJEN" enn fornuft liksom? 0 Siter
nick Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Det kommer helt klart an på hva man liker, men det er mange Harley å få som er MYE tøffere... Men som sagt, hva man liker, og hvordan sykkel-type man skal ha har mye å si ;o) Lykke til!! Hvilke da? Deucen er fin, det samme med Wide Glide, men den skal også brukes til touring med to på, og da er Fatboy bedre. Samtidig er det vel Fatboy og Deuce som holder seg best i verdi. 0 Siter
nick Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 ...det er vel mer "PÆSSJEN" enn fornuft liksom? For noe er det vel det. Jeg har ingen HD fetisj, men jeg ser muligheten for å ta den med hjem, kjøre et år, og så selge den for det samme som jeg ga for den. Eller beholde den dersom jeg pådrar meg en eller annen HD lidelse. Det høres ikke så gæernt ut? Hva i helvete ER det med DOL i dag? Må jo sende ørtogførti ganger før det skjer noe? 0 Siter
Velouria Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det er klart det er noe å ha, kompisen min hadde en gang en gammel politisykkel han importerte fra USA. Den er den feteste fatboyen jeg har sett. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Definitivt. Men Nightrain er ennå kulere. 0 Siter
nyca Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hvilke da? Deucen er fin, det samme med Wide Glide, men den skal også brukes til touring med to på, og da er Fatboy bedre. Samtidig er det vel Fatboy og Deuce som holder seg best i verdi. Litt treg tilbake melding.. *sorry* Men jeg havnet en liten tur på fyllen i går! ;o) Jeg må ærlig innrømme at jeg har aller mest sansen for Sportster`n, men det er jo ikke noen typisk "tur for to" sykkel.. Men feks Heritage Softail Classic er jo en MC mange kjører, eller kanskje en Road King, men der er det jo selvfølgelig hva man liker også da! Ikke lett å vite det der.. Men mener du at du får et godt tilbud, og har muligheten til det, så slå til! Bedre å angre på det man har gjort! HD er uansett artige sykler å kjøre, min far har to eldre 883 stående, litt kinkig for meg til tider. Ville vært aller best å hatt en mekaniker stand-by bakpå! Men men... 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Kvalitetsmessig, nei (men det gjelder så godt som alle HD-er). Utseendemessig - kommer an på. Det er en relativt stilig sak, på HD sin sylharrige måte. "..................................." 0 Siter
nick Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Kvalitetsmessig, nei (men det gjelder så godt som alle HD-er). Utseendemessig - kommer an på. Det er en relativt stilig sak, på HD sin sylharrige måte. "..................................." Der tror jeg det henger mye igjen fra tidligere HD tider. OK, det er ikke japansk Toyotakvalitet, men de nye Twin Cam motorene har ikke noe dårlig rykte så vidt jeg vet. Visse modifiseringer må påregnes, selvfølgelig, men det gjorde jeg med Yamahaen også. Den rappa de for to uker siden, de forpulte jævlene. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Der tror jeg det henger mye igjen fra tidligere HD tider. OK, det er ikke japansk Toyotakvalitet, men de nye Twin Cam motorene har ikke noe dårlig rykte så vidt jeg vet. Visse modifiseringer må påregnes, selvfølgelig, men det gjorde jeg med Yamahaen også. Den rappa de for to uker siden, de forpulte jævlene. Kvaliteten blir bedre med tiden, selv hos HD. Men _god kvalitet_? Nope. Sjarm, derimot. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.